DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:10 h
  • La nostra arquera i veïna d'Abrera, Júlia Galera, aconsegueix pujar de nou al podi del Gran Premi de Segovia de tir amb arc en Categoria Absoluta

+ 1

La nostra arquera i veïna d'Abrera, Júlia Galera, aconsegueix medalla de Bronze i pujar de nou al podi del Gran Premi de Segovia de tir amb arc

15/10/2020

El Gran Premi de Segovia de tir amb arc que es va celebrar a mitjans de setembre, va comptar amb la participació en Categoria Absoluta, de la jove arquera abrerenca Júlia Galera que ha pujat de nou al podi i s'ha fet amb la medalla de Bronze en la final. Moltíssimes felicitats, campiona!

La nostra esportista i veïna d'Abrera continua imparable! La seva darrera fita assolida al Gran Premi de Segovia de tir amb arc en Categoria Absoluta, ha permès a la Júlia Galera pujar de nou al podi. A més, s'ha fet amb la medalla de Bronze en una final molt disputada per 6 - 5, que es va decidir amb una fletxa de desempat.

D'altra banda, també ha aconseguit l'or per equips amb les seves companyes del club de tir amb arc Almussafes, després de derrotar a l'equip d'Eivissa per 6 - 0.

Èxit al Campionat d'Espanya de Tir amb Arc

El Campionat d'Espanya de Tir amb Arc es va disputar a finals del mes d'agost passat a Madrid, en els quals Galera va pujar dues vegades al pòdium en diferents categories: d'una banda va assolir la medalla de bronze en categoria Cadet Femení individual i de l'altra, la medalla de plata en categoria absoluta per Equips, juntament amb les seves companyes de selecció Àngels Alcaraz i Nerea López.

Júlia Galera també va aconseguir una més que merescuda quarta posició en la categoria Cadet Mixt al costat del seu company d'equip Emilio Lucha.

Des de l’Ajuntament d’Abrera volem felicitar, una vegada més, la nostra arquera Júlia Galera pels seus darrers èxits!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ