DIJOUS, 28/03/2024 | 23:50 h
  • Taller de manga i còmic
  • Reprenem l'activitat del nostre Casal de Joves amb nous cursos presencials i totes les mesures per a la contenció i prevenció de la Covid-19. Taller de Manga i Còmic

+ 7

• Joventut - Casal de Joves (centre polivalent)
  • CASAL DE JOVES

Ep! Encara queden places pels tallers i cursos del Casal de Joves! Afanya't!

14/10/2020

El dimarts 6 d'octubre passat, vàrem iniciar de nou els tallers joves del Casal de Joves amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19 per oferir nous cursos i tallers presencials. És per això que s'han començat els tallers de forma esglaonada. El primer taller que vàrem realitzar, ja amb totes les places cobertes, és el de manga i còmic. Aquest taller s'ofereix cada dimarts i dijous de 18 h a 20 h. El proper divendres 16 d'octubre, començarem de nou el taller d'art 3d per a videojocs, que tindrà lloc cada divendres de 18 h a 20 h. Encara no tens la teva plaça?? Afanya't que en queden molt poques. I la setmana vinent començarem el taller d'introducció a la llengua japonesa, que tindrà lloc tots els dimecres de 19 h a 20 h.

Tot seguit us detallem els diferents cursos amb places disponibles del Casal de Joves pels propers mesos

• Art 3D: S’oferirà a partir del divendres 16 d’octubre, tots els divendres de 16 a 18 h o de 18 a 20 h.
  • Japonès: A partir de dimecres 21 d’octubre, tots els dimecres de 19 a 20 h.
  • Taller Dj: S’oferirà a partir de dimarts 3 de novembre, tots els dimarts i dijous de 19.30 h a 21.30 h i els dissabtes de 18.30 h a 20.30 h.

Per inscriure’s a qualsevol d’aquestes activitats, ho podeu fer online fent clic aquíDes de l’Ajuntament d’Abrera us recordem que perquè aquestes activitats siguin possibles caldrà seguir de manera estricta les mesures higiènic sanitàries.

Recordeu que A més, podeu utilitzar els serveis de l’equipament com la sala d'estudi, l'espai de joc o l'aula d'informàtica fent reserva prèvia amb una antelació mínima d’una hora.

Podeu fer la vostra reserva enviant un whatsapp al telèfon 686 253 157 o a través d’un missatge privat a l’instagram @casaldejovesabrera. Des del Punt d'Informació Juvenil (PIJ) també oferim el servei d'assessorament (estudis, ocupació, treball, sexualitat...) als i les joves, preferiblement de forma telemàtica i també presencialment amb cita prèvia. Consulteu els serveis del PIJ fent clic aquí.

Serveis i carnet

D’altra banda, us recordem que per poder gaudir dels serveis del Casal de Joves d’Abrera heu de tenir signada la declaració responsable. Si encara no la teniu, podeu fer-ho clicant aquí. A més, haureu d’actualitzar aquesta declaració trimestralment.

D’altra banda, totes i tots aquells usuaris i usuàries del Casal que encara no disposeu del carnet de l’entitat, podeu omplir l’autorització fent clic aquí.

Des de l’Ajuntament d’Abrera us agraïm l’esforç per acomplir totes les mesures higiènic sanitàries per a la contenció i prevenció de la Covid-19!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ