DISSABTE, 31/10/2020 | 02:04 h

• Millorem l'espai públic de la zona esportiva del nostre municipi

Millorem l'espai públic de la zona esportiva del nostre municipi

10/2/2020

Des de l’Ajuntament d’Abrera estem realitzant la segona fase de les obres de condicionament de l’espai públic de la zona esportiva, amb actuacions al voltant del Pavelló Esportiu Municipal, el Cementiri Vell i el Camp de Futbol Municipal. També hem iniciat els treballs de manteniment i millora del recinte de les Piscines Municipals d’Estiu.

En aquesta segona fase de l’actuació de millora de l’espai públic de la zona esportiva, estem treballant en la instal·lació de senyalització horitzontal i vertical, per millorar la seguretat dels vianants i de la circulació de vehicles. També estem col·locant pilones i jardineres, per evitar l’estacionament al voltant del Pavelló Esportiu Municipal i millorar l'entorn, i protecció de fusta pel camí de vianants fins al camp de Futbol Municipal.

D’altra banda, als treballs de manteniment i millora del recinte de les Piscines Municipals d'Estiu estem treballant en la millora de l'entrada al recinte de l’equipament municipal, amb el tractament de la reixa i enjardinament. També en l’adequació de les fusteries del bar i l’adequació de les fusteries, clima i pintura del local on desenvolupa les seves activitats l’entitat Juventudes Rocieras.

Aquestes actuacions formen part del pla de millora de la Zona Esportiva d’Abrera. A la primera fase de l’actuació vam realitzar la pavimentació i arranjament de l’accés a la zona esportiva, des del passeig de l’Església fins al camp de futbol. A tota la zona hem reordenat els espais d’estacionament dels usuaris dels equipaments esportius.

Entre totes i tots fem Abrera!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25