DISSABTE, 20/04/2024 | 15:48 h

La Pastisseria Duch celebra el seu 50è aniversari al Casal d'Avis d'Abrera

24/9/2019

La Pastisseria Duch d'Abrera va celebrar el dissabte 20 de setembre passat els seus 50 anys d'activitat comercial al municipi i des de l'Ajuntament d'Abrera es va col·laborar amb tot l'equip per celebrar aquesta data amb diverses activitats, Per la previsió de pluja l'esdeveniment es va dur a terme a la primera planta del Casal d'Avis d'Abrera (Rambla del Torrentet, 8).

El dissabte 21 de setembre va tenir lloc la celebració del 50è aniversari de la Pastisseria Duch d’Abrera amb diferents activitats programades. La presentadora de televisió Mari Pau Huguet va conduir l'acte de celebració. A partir de les 20 h es va fer l'animació a càrrec de “Cremallera Teatre” i la presentació del gelat d’Abrerencs; a les 22 h es va fer una Jam Session a càrrec de l’Escola Municipal de Música d’Abrera i el grup d’escriptors locals Abrecedaris i diferents parlaments; a les 23 h es va degustar el pastís especialment elaborat pel 50è aniversari i a partir de la mitjanit es va oferir ball amb música a càrrec del DJ Jordi Sayol.

Prèviament a la celebració es va posar a la venda un tiquet per a la beguda, el gelat i el pastís i tot el que es va recaptar s'ha destinat a fer un donatiu a favor de la investigació de les malalties cardíaques de l’Hospital de Bellvitge.