DIJOUS, 28/03/2024 | 17:55 h

Els dimarts i els dimecres a la tarda participa a la Biblio-Parc del Parc Onze de Setembre, al barri de Can Morral

6/8/2019

Aquest estiu, les veïnes i veïns del barri de Can Morral compten amb un espai de trobada a l'aire lliure, on tothom pot compartir una bona estona amb lectures i activitats. Des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem la Biblio-Parc, que té lloc al Parc Onze de Setembre els dimarts i els dimecres a la tarda de 17.30 h a 19.30 h.

La Biblio-Parc neix de l’idea de dinamitzar els espais públics, en aquest cas, del barri de Can Morral, durant els mesos de l’estiu. Per fer l'activitat, portem material de la Biblioteca Josep Roca i Bros al parc del barri de Can Morral i creem un espai comunitari i de trobada per al veïnat, on totes i tots poden acostar-se i compartir el seu temps i les seves habilitats.

L’objectiu de l'activitat és compartir espai i temps, a més de participar de manera conjunta en la millora de les necessitats del barri i de les seves veïnes i veïns i reforçar els vincles.

L'activitat es va iniciar el mes de juliol, i la realitzarem durant tot el mes d'agost, amb la intenció de prorrogar-ho el mes de setembre. Fem diferents activitats com jocs a l’aire lliure, activitats de dibuix, Contacontes, Gimcana d’aigua, activitats per a decorar el barri i sensibilitzar sobre la cura dels espais compartits, Tallers de manualitats, Jocs de taula...

Per la regidora de Serveis Socials, Giulia Mirto aquesta inicitiva és "un espai de convivència a l’aire lliure en que veïnes i veïns poden compartir temps de qualitat tot creixent i gaudint de les diverses activitats de lleure i culturals que s’hi ofereixen; sense perdre de vista les necessitats del barri i les persones que hi viuen. No us ho perdeu! Totes i tots hi esteu convidats!".