DILLUNS, 18/11/2019 | 05:47 h

• Trenkestiu Outdoors 2019
  • Continuem amb les activitats del Trenkestiu Outdoors!

Continuem amb les activitats del Trenkestiu Outdoors!

9/7/2019

Vols gaudir de l’estiu al municipi amb activitats esportives? Des de l’Ajuntament d’Abrera creiem que és molt important motivar i incentivar la pràctica d'esport també a l’estiu, ja que és un vehicle per al benestar emocional i físic dels i les nostres joves.

El Trenkestiu Outdoors és una macro-activitat que compta amb iniciatives de tota mena amb l’objectiu de fer-la el més transversal possible, ja que comptem amb la participació de diversos departaments com, per exemple, Joventut, Cultura, Esports, Infància, Igualtat i LGTBIQ+, Serveis Socials, Espai Kalima, entre d’altres. A més també col·laboren entitats i associacions del poble, com per exemple Garsasound,  el Centre Excursionista d’Abrera o Remember the Time.

El Trenkestiu és tot un seguit d'activitats que farem durant el mes de juliol, de caràcter inclusiu i transversal, en el qual participaran els i les joves de l’espai Kalima i tots els i les joves del municipi que no hagin marxat de vacances.

Consulta l’oferta d’activitats programades per aquesta setmana

El Trenkestiu Outdoors 2019 continua aquesta setmana amb noves propostes. Apunta-te-les totes!

Avui dimarts 9, dimecres 10 i dijous 11 de juliol al Casal de Joves s’ha programat un Taller de graffiti. El dimecres 10 de juliol, el Pavelló Esportiu Municipal tornarà a acollir tornejos esportius. El divendres 12 de juliol, amb motiu del Dia Internacional de l’Orgull LGTBIQ+, la plaça de Rafael Casanova acollirà l’activitat de conscienciació ‘De veu en veu’.

Ja la setmana vinent, el proper dilluns 15 de juliol hi haurà un altre taller de graffiti en el qual es pintarà una paret del Casal de Joves. El dimecres 17 de juliol continuaran els tornejos esportius. L’endemà, el dijous 18 de juliol, al parc de l’Estació s’impartirà un Taller de “cajón flamenco”. I el divendres 19 de juliol, s’ha programat una Màster Class d’Afrobeat + Videoclip + Taller de còctels saludables.

Les activitats es clouran el dimecres 24 de juliol amb més tornejos esportius, el dijous 25 de juliol amb un Gran Torneig de futbolí al Casal de Joves. I, finalment, el diumenge 28 de juliol tindrà lloc a la plaça de Pau Casals la festa final del Trenkestiu Outdoors 2019 amb l’amenització de Santi Cámara.

Activitats que ja hem realitzat

El dimarts 2 de juliol a la tarda vam iniciar les activitats adreçades als i les joves d’Abrera amb un taller de xapes al Casal de Joves (plaça del Rebato, 1). L’endemà, el dimecres 3 de juliol es van disputar diferents Tornejos Esportius de voleibol, bàsquet i futbol sala al Poliesportiu Municipal.

El dissabte 6 de juliol vam gaudir de l’Abrera Sona amb el grup local Remember The Time al Parc de l’Estació. A les 22 h a l’Escenari del Casal Social de Can Vilalba es va fer una nova projecció del Cinema Jove al Carrer amb la pel·lícula ‘Sola en casa’

I el diumenge 7 de juliol a la tarda, la plaça de Rafael Casanova va acollir l’espectacle  'Impro Barcelona'. El dilluns 8 de juliol, a la tarda, el Casal de Joves va acollir un taller de trenes.

Us esperem al Trenkestiu Outdoors 2019!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25