DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:00 h

L'Auditori del Centre Polivalent acull una nova edició del Concert de Mans Unides

25/3/2019

L’entitat Voluntarios contra el hambre i la parròquia de Sant Pere d’Abrera han organitzat un any més el Concert de Mans Unides, un esdeveniment benèfic que compta amb entitats, cantants i músics d’Abrera com a intèrprets destacats. L’Auditori del Centre Polivalent (plaça del Rebato, 1) va acollir aquest diumenge passat, 24 de març, la vintena edició del concert.

Aquest any la recaptació del concert, que tenia una aportació voluntària de 6€ per l'entrada, té com a objetiu l’enfortiment organitzatiu i educatiu, la millora de l’accés a l’aigua, l’atenció de la salut i la nutrició i la generació d’ingressos i la reclamació dels drets com a poble indígena dels Wayúu, al Departament de la Guajira Manaure (Colòmbia). La responsable de projecte és la Ruth Consuelo Chaparro, de l'entitat Fundación Caminos de Identidad - FUCAL i la iniciativa té un pressupost de 107.669 €.

L’esdeveniment benèfic, presentat per Mª Jesús Fernández i Izaera Blue, va oferir de dos quarts de sis de la tarda a nou vespre, les actuacions de cantants, músics i entitats del nostre municipi Ramon Medina, Santi Cámara a.k.a. Thunder, combo de versions de l'Escola Municipal de Música d’Abrera, FusionUp Music (Luis Frontado & Américo Toro), Josefina Ramos, Izaera Blue, Àlex Bonilla, 3 Más 3, Associació Vive y Baila (grups de Ioga i Dansa del Ventre, i la col·laboració poètica de Rubén Martín.

Municipi solidari

Mans Unides és una organització amb 71 Delegacions diocesanes a Espanya. Cada delegació compta amb seus comarcals i grups locals, que cobreixen tota la geografia espanyola.

L’esdeveniment solidari ha estat possible gràcies a la col·laboració de l'Ajuntament d’Abrera, Ràdio Abrera, La Copisteria d’Abrera, Vídeo Carles Paulo, Fotografía A. Jiménez, Escola Municipal de Música i l'Asociació Vive y Baila.