DIJOUS, 28/03/2024 | 14:25 h
  • CASAL DE JOVES

Comencen els tallers del Casal de Joves

3/10/2012

Aquesta setmana han començat els nous tallers del Casal de Joves d´Abrera:
Dilluns hi ha tarda de jocs, dimarts reggeaton, dimecres tarda de jocs i grafiti, dijous batucada, i divendres hip i hop i tarda de jocs.

D´altra banda, ja està oberta la inscripció per al per al curs de monitors de lleure que es farà durant els mesos de novembre i desembre. Els interessats poden adreçar-se directament al Casal de Joves (al Centre Polivalent del Rebato), o trucar al telèfon 93 770 43 34.

També és oberta la inscripció l´Esplai Voltrera, que ja ha començat el nou curs, i tots els dissabtes a la tarda organitzen activitats al local del carrer Casamada. Com a novetat, el grup de joves s´ha traslladat enguany al Casal de Joves, els divendres a la tarda. La inscripció es pot formalitzar a través d´un formulari a la pàgina web evoltrera.blogspot.com.

Dimecres, 3 d´octubre de 2012