DIJOUS, 28/03/2024 | 18:59 h
  • Gaudim de la Festa Major del barri del Rebato, amb diverses activitats programades! Gràcies, Abrera!

+ 107

26/7/2022

Després de les festes majors dels barris de Ca n'Amat, Les Carpes i Sant Miquel, aquest passat cap de setmana ha estat el torn de la celebració als barris del Rebato i de Can Vilalba d'Abrera, que han comptat amb diferents activitats programades.

Festa Major del Rebato

Des de l'Associació de Veïnes i Veïns del barri del Rebato, amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera, es va preparar un programa d'activitats per a tota la família, totes elles es van dur a terme al carrer del Rebato. Des del divendres 22, i fins al diumenge 24 de juliol, ambdós inclosos, vam poder gaudir de la disbauxa amb la festa grossa del Rebato, amb diferents activitats programades durant els tres dies de celebració.

Des de l'Ajuntament d'Abrera i l'entitat veïnal la valoració de la Festa Major del barri ha estat molt positiva:

Jesús Naharro, alcalde d'Abrera

"Acabamos la Fiesta Mayor de Abrera con una gran nota, ha sido un éxito a todos los niveles, la gente ha disfrutado mucho de la diversidad de actuaciones, funciones y actos que se han ido celebrando, y ahora abrimos la puerta a las fiestas de nuestros barrios, a los cuales os invitamos que vayáis y conozcáis. Las Asociaciones de Vecinos y Vecinas han trabajado muy duro y se han esforzado mucho para a llenar de sorpresas cada uno de los barrios del municipio. Estáis todos completamente invitados, y a partir de ahora, esta segunda parte del verano, la empezamos con la fiesta mayor de los barrios".

Marta Puig, presidenta de l’Associació de veïns i veïnes del Rebato

La presidenta de l’Associació de veïns i veïnes del Rebato, Marta Puig, ha explicat que enguany "estem molt contents de poder celebrar de nou la Festa Major, això significa que la greu situació de la pandèmia està una mica més controlada, i això és el més important, ja que ens permet fer la festa amb la tranquil·litat de saber que no hi hauran infectats".

A banda, Puig, també ha explicat que aquest any, es nota que els ciutadans tenen moltes ganes d’iniciar aquesta Festa Major. Després de no haver pogut celebrar la festa per la pandèmia la gent s’ho vol passar molt bé i gaudir al màxim aquest any que si és possible dur-la a terme".

Activitats per a tothom!

Arrencàvem la Festa Major del Rebato, el divendres 22 de juliol, a les 22 h amb Cinema a la fresca i la pel·lícula 'Space Jam: Noves llegendes'. L'endemà, dissabte 23, de 10 a 13 h es van organitzar Cars ecològics a pedals i jocs gegants per a totes les edats, seguit de 13 h a 15 h del Vermut electrònic amb Andreu Presas i Pizzeria Rebato. Ja a la tarda, a les 18 h es va instal·lar la Food Truck Josep’s Bar i va tenir lloc l'Espectacle de màgia amb Mag Alouette. A les 19.30 h, Vive y baila va oferir una masterclass de zumba i a la nit, es va poder gaudir del tradicional Sopar de germanor al carrer a les 22 i a partir de les 00 h vam poder gaudir de Ball de nit amb el grup abrerenc Eima.

I diumenge 24 de juliol, darrer dia de la Festa Major del Rebato, d'11 - 13 h es van instal·lar els Inflables d’aigua i festa de l’escuma per a totes les edats. A les 18 h es van obrir els Inflables per a infants i adults i també la Food Truck Josep’s Bar. Seguidament, a les 18.30 h es va poder gaudir d'una Xocolatada i a les 19 h es va cloure la festa a ritme d'Havaneres amb el grup 'Penjats de l'Ha' i fi de festa.

Des de l'Ajuntament d'Abrera volem agrair la feina realitzada per l'Associació de Veïns i Veïnes del barri del Rebato, així com a totes les persones assistents a les activitats de Festa Major del barri. Moltes gràcies a tothom!

Aquest estiu tornem a gaudir de les Festes Majors dels barris!

A Abrera gaudim un any més, de les Festes Majors dels nostres barris, que enguany tornen a celebrar-se en el seu format tradicional, després de dos anys de restriccions per la Covid-19. Des de l'Ajuntament d'Abrera col·laborem amb les associacions de veïns i veïnes en l'organització dels esdeveniments festius.

Festes Majors

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma