DIMECRES, 02/12/2020 | 23:17 h

• El dimecres 4 de novembre, participa telemàticament a l'Audiència Pública de Pressupostos 2021!

Realitzem l'Audiència Pública dels Pressupostos 2021

Enguany hem celebrat l'audiència de forma virtual per les mesures de prevenció de la Covid-19

6/11/2020

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem realitzat l’Audiència Pública de Pressupostos 2021. Un any més, hem donat a conèixer la proposta del pressupost municipal. Tot i la situació excepcional en què ens trobem a causa de la pandèmia de la Covid-19, seguim comptant amb la col·laboració dels abrerencs i abrerenques. Digues la teva!

Si esteu interessats o interessades a fer-nos arribar les vostres propostes, perquè no vau poder assistir de manera virtual a l’audiència, envieu-nos un mail fins al dimarts 10 de novembre a l'adreça pressupostos2021@abrera.cat

L'Audiència Pública de Pressupostos 2021 es va realitzar de forma virtual el dimecres 4 de novembre a les 19 hores, amb la participació del nostre alcalde, Jesús Naharro, regidores i regidors, tècnics municipals i veïnes i veïns del nostre municipi.bLa regidora de Serveis Econòmics, Maite Novell, va exposar la proposta dels comptes municipals pel 2021 i seguidament els veïns i veïnes participants van fer diverses consultes i van explicar les seves propostes. Fins al dimarts 10 de novembre, els veïns i veïnes han pogut enviar les seves propostes a l'adreça pressupostos2021@abrera.cat.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, va destacar que a l'audiència s'ha explicat "com estem dissenyant els pressupostos per l’any vinent, un any 2021 que tindrà un marcadíssim caràcter social o una prioritat en l’espai públic. Per això volem escoltar les propostes de la ciutadania i explicar la de l’Ajuntament. Aquestes dues inèrcies, exposades en la reunió es casaran i es portaran en el ple de novembre, que serà el pressupost de l’any 2021. Un any més ens apropem als veïns, malauradament no ho podem fer de forma presencial, com hem fet durant molts anys i enguany ho fem de forma virtual i també per mail per recollir les propostes de la ciutadania i estudiar-les per veure la seva viabilitat. Des d’aquí agraïm l’esforç de la ciutadania i recordem que aquestes circumstàncies ens han de fer més forts per tenir un projecte social que millori Abrera i en el que tinguem cabuda totes i tots.

Participa-hi! Entre totes i tots fem Abrera!

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

• Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25