DIJOUS, 16/05/2024 | 23:32 h

Reajustem l'horari del servei del Bus Urbà per la disminució en un 80% de la demanda a causa de la pandèmia de coronavirus

31/3/2020

La ciutadania està seguint les mesures de contenció i prevenció del coronavirus i ha reduït la mobilitat dins el nostre municipi. Això s’han traduït en una disminució en un 80% dels desplaçaments diaris en la línia del Bus Urbà. Per aquest motiu, des de l'Ajuntament d'Abrera ajustem el servei a la demanda i el bus urbà redueix el servei a la meitat.

El Bus Urbà d'Abrera connecta el nucli urbà amb tots els barris del nostre municipi, amb parades a Ca n'Amat, Les Carpes, Santa Maria de Vilalba i Can Vilalba.

• Consulteu el nou horari del bus urbà (vigent des d'avui dimarts 31 de març de 2020) fent clic aquí.

La declaració de l'Estat d'Alarma i les mesures preses per les diferents administracions per la prevenció i contenció del coronavirus ha tingut efectes en el servei del transport urbà i interurbà. Així, els autobusos i trens només admeten un terç de la seva capacitat i s'han pres mesures de desinfecció per minimitzar el risc d’infecció de coronavirus i garantir la seguretat i la salut dels usuaris i usuàries.

Des de l'Ajuntament d'Abrera també estem realitzant la neteja i desinfecció de les marquesines de les parades del bus urbà.

Consulteu totes les notícies publicades en aquest web municipal relacionades amb el coronavirus fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.