DIMARTS, 30/04/2024 | 19:24 h

Estrenem noves motos 100% elèctriques per la Policia Local d'Abrera

26/6/2019

Amb la finalitat d'incorporar vehicles no contaminants i respectuosos amb el medi ambient, la Policia Local d'Abrera incorpora al parc de vehicles dues motos 100% elèctriques.

Les noves motos són del model BMW C evolution, un maxiscooter elèctric que combina la sostenibilitat, el dinamisme i l'agilitat. Tenen una autonomia de fins als 160 km i ofereixen quatre modes de conducció, així com la recuperació intel·ligent de l'energia al frenar i accelerar.

Els vehicles es carreguen amb un dispositiu de càrrega integrat, mitjançant un punt de corrent domèstica regular o en una estació de càrrega. L'endoll de càrrega de la moto és compatible amb endolls de cotxe del tipus 1. Són respectuosos amb el medi ambient, ja que no emeten CO2 a l’atmosfera.

Amb la incorporació de vehicles no contaminants i respectuosos amb el medi ambient, des de l'Ajuntament d'Abrera i la Policia Local apostem per cuidar del nostre entorn i del medi ambient.

A Abrera cuidem del nostre entorn!