DISSABTE, 18/05/2024 | 11:47 h
  • CARTELL CONCURS TEATRE AMATEUR 2023

Torna el Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera, en la seva 26a edició! Les companyies interessades a participar poden formalitzar la seva inscripció des d'aquest dimarts 7 de novembre

7/11/2023

A Abrera som Cultura! Un any més, des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem el Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera, una de les cites culturals més arrelades al municipi i a la comarca. Des del dimarts 7 de novembre fins al dilluns 4 de desembre de 2023 (ambdós dies inclosos), les companyies de teatre amateur que ho vulguin ja es poden inscriure al concurs, segons s’estableix a les bases de convocatòria del 2024.

Les representacions del 26è Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera tindran lloc els diumenges 28 gener, 11 i 25 de febrer, 10 i 24 de març i 14 d'abril de 2024, a les 18.00 hores, a la Sala Municipal d'Abrera (c. de Casamada, 12). Ben aviat, a Abrera tornarem a gaudir del teatre amateur ben a prop de casa!

Un cop passat aquest termini, el jurat seleccionador triarà sis de les propostes presentades, que les espectadores i espectadores podran veure a la Sala Municipal (ps. Telefònica s/n).

• Accediu al tràmit a la seu electrònica del nostre Ajuntament fent clic aquí.
  • Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.

Les companyies de teatre amateur interessades a participar en el concurs podran fer les seves inscripcions mitjançant un tràmit específic a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Abrera des del dimarts 7 de novembre fins al dilluns 4 de desembre de 2023 (ambdós dies inclosos).

CARTELL CONCURS TEATRE AMATEUR 2023.jpg

A continuació us detallem el calendari de representacions del  26è Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera, que tindran lloc durant el primer quadrimestre de l'any 2024:

• Diumenge 28 de gener de 2024, a les 18.00 h, a la Sala Municipal
  • Diumenge 11 de febrer de 2024, a les 18.00 h, a la Sala Municipal
  • Diumenge 25 de febrer de 2024, a les 18.00 h, a la Sala Municipal
  • Diumenge 10 de març de 2024, a les 18.00 h, a la Sala Municipal
  • Diumenge 24 de març de 2024, a les 18.00 h, a la Sala Municipal
  • Diumenge 14 d'abril de 2024, a les 18.00 h, a la Sala Municipal

L’entrega de premis també se celebrarà a la Sala Municipal d'Abrera en una data a determinar.

Cloenda i entrega de premis del 25è Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera

Consulteu els premis als que podran optar les companyies participants:

• Primer premi: 500 € i trofeu
  • Segon premi: 375 € i trofeu
  • Tercer premi: 200 € i trofeu
  • Premi de participació: 350 €
  • Accèssit: trofeu, excepcional, a decisió del jurat
  • Trofeu de la votació popular “Trofeu Núria Estrada”
  • Trofeu a la millor escenografia
  • Trofeu a la millor direcció escènica
  • Trofeu a la millor actriu principal
  • Trofeu a la millor actriu secundària
  • Trofeu al millor actor principal, “Trofeu Salvador Ollé”
  • Trofeu al millor actor secundari

Entreguem els premis del 23è Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera a la Sala Municipal

Per qualsevol dubte o consulta contacteu amb el Servei de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera: T. 93 770 03 25 (extensió 1130. Horari: de 8:30 h a 13:30 h). També podeu enviar un mail a l'adreça cultura@abrera.cat

• Consulteu les bases de la 26a Edició del Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera fent clic aquío a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

A Abrera impulsem el teatre amateur! Des de l'Ajuntament d'Abrera us convidem a participar i gaudir del Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera

•  Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma