DISSABTE, 27/07/2024 | 17:13 h
  • La Vuelta Ciclista a Espanya 2023, ha passat aquest diumenge 27 d'agost pel nostre municipi!

+ 7

El punt de trobada va ser a les 16.30 h a la carretera BV-1201 entre els barris de Santa Maria de Vilalba i Les Carpes d'Abrera

27/8/2023

Abrera amb l'esport! Una de les cites anuals més destacada en el món de l'esport, i més concretament, en el ciclisme i les seves i els seus aficionats i aficionades és La Vuelta Ciclista a Espanya. Enguany torna a disputar-se aquesta competició, que portarà als participants a recòrrer bona part de la geografia espanyola i, també, catalana. Tant és així que en aquesta nova edició, la volta ciclista ha tornat a passar pel municipi d'Abrera, així com també en d'altres del Baix Llobregat.

Els abrerencs i abrerenques vam poder veure els ciclistes que corren enguany a la Vuelta Ciclista a Espanya pel costat de casa, a la carretera BV-1201, a l'alçada dels barris de Vilalba, entre els termes municipals d'Abrera i Martorell.

La Vuelta es va estrenar aquest dissabte 26 d'agost passat a Barcelona, amb una contrarellotge per equips passada per pluja i que, malgrat això, va reunir més de 140.000 persones pel circuit. Aquest diumenge 27 d'agost passat van continuar la marxa en l'etapa 2, que va transcòrrer entre Mataró i Barcelona, passant per alguns municipis del Baix Llobregat Nord, entre ells per Abrera.

La Vuelta Ciclista a Espanya 2023 va disputar aquest diumenge 27 d'agost l'etapa 2 de la marxa, i que ha portat als ciclistes a passar per alguns municipis del Baix Llobregat Nord, entre ells Abrera.

Durant la tarda d'aquest diumenge 27 d'agost, entre les 16.00 h i les 17.00 h, els ciclistes es van deixar veure per Olesa de Montserrat (cap a les 16.20 h), van seguir pels termes municipals d'Abrera, més concretament per la carretera BV-1201 que uneix els barris de Santa Maria de Vilalba i Les Carpes, i Martorell (sobre les 16.30 h) i finalment van arribar a Sant Andreu de la Barca (al voltant de les 16.40 h).

En el cas del nostre municipi, els ciclistes que van sortir d'Olesa per la carretera BV-1201, van circular durant uns minuts per aquesta via, i van passar pels barris de Santa Maria de Vilalba i Les Carpes d'Abrera (sobre les 16.30 h d'aquest diumenge 27 d'agost), fins arribar a Martorell.

Els ciclistes van circular durant uns minuts per la carretera BV-1201, i van passar pels barris de Santa Maria de Vilalba i Les Carpes d'Abrera (sobre les 16.30 h d'aquest diumenge 27 d'agost), fins arribar a Martorell.

Podeu consultar tota la informació sobre La Vuelta Ciclista a Espanya 2023, al web www.lavuelta.es

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ