DISSABTE, 20/04/2024 | 16:32 h
  • Felicitem la Coral Contrapunt d'Abrera pel gran concert Musicoral ofert a l'Auditori del Centre Polivalent!

+ 18

23/3/2023

Abrera és cultura! Aquest dissabte 18 de març passat a la tarda-vespre, hem gaudit de l'actuació de la Coral Contrapunt com a anfitriona, al concert de la Musicoral, que va comptar amb la participació de la Coral Cor Creixent de l'Hospitalet de Llobregat, l'Agrupament Coral La Lira de Viladecans i la Coral Moixiaina de Vilanova i la Geltrú.

Èxit d'assistència al concert ofert dissabte 18 de març passat a la tarda-vespre, a l'Auditori del Centre Polivalent, on la Coral Contrapunt d'Abrera ha estat l'anfitriona, al concert de la 37a edició de la Musicoral del Baix Llobregat. L'actuació ha comptat amb la participació de la Coral Cor Creixent de l'Hospitalet de Llobregat, l'Agrupament Coral La Lira de Viladecans i la Coral Moixiaina de Vilanova i la Geltrú.

Antonio Córdoba, president de la Coral Contrapunt d'Abrera

La valoració per part de l'entitat ha estat molt positiva. El seu president, l'Antonio Córdoba, ha volgut agraïr "la sempre apreciada presència del públic d’Abrera que tant ens estima i estimem. Dissabte passat 18 de març vam tenir la setena Musicoral d’aquest 2023, corresponent a la 37a edició. La sala es va omplir de gom a gom, vam gaudir del treball entre escolars, nosaltres no vam cantar degut a que eren els organitzadors i, per tant, amfitrions. Això si, ens tocarà cantar el proper dissabte 25 a Cornellà, en el proper Musicoral. Vam comptar amb una nodrida representació de l’Ajuntament, per part de Cultura, Acció Social, Joventut, Patrimoni, etcètera. Sempre ens mostren ajuda i proximitat. També van estar presents membres de la Federació Catalana d’Entitats Socials ( que apleguen més de 500 corals). Tant el públic com les corals vam gaudir d’una tarda molt agradable i plena de vibracions musicals i estem molt satisfets d’haver pogut portar aquest Musicoral bon terme i que tothom sortís amb un somriure de satisfacció, en part per la música, en part per la xocolatada que vam oferir al final de l’acte. Les dues combinacions fan miracles. Aprofito per comunicar que estarem presents a la Fira del 23 d’abril, d’11 a 19h, perquè tot aquell que tingui alguna inquietud musical tingui la oportunitat de pertànyer dins un grup com és la coral, que ens ho passem molt bé i hi ha molt bon ambient. Que s’acostin a la nostra caseta i amb molt de gust els atendrem. Agrair el recolzament de tots els veïns i de les autoritats. Salut i moltes gràcies. Fins la propera!”.

Des de l'Ajuntament d'Abrera felicitem la Coral Contrapunt d'Abrera per l'organització d'aquest concert de la Musicoral, i també a totes les corals participants!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

• VALORACIÓ MUSICORAL 18-03-23 Antonio Cordoba, president Coral Contrapunt d'Abrera.mp3