DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:04 h
  • Curs de Gestió Administrativa amb Certificat de professionalitat 2023 portada
  • Curs de Gestió Administrativa amb Certificat de professionalitat 2023
  • formacion-online-2017

Vols completar o millorar la teva formació? El dimecres 11 de gener encetarem un nou curs de gestió administrativa amb certificat de professionalitat de nivell 2. Inscriu-t'hi!

15/12/2022

En l'aposta per la formació de la nostra ciutadania, des del nostre departament de Promoció Econòmica iniciem l'oferta formativa programada pel 2023, amb un curs de gestió administrativa de 920 hores que començarà el dimecres 11 de gener, s'allargarà fins el mes de setembre, i permetrà a les persones participants obtenir el certificat de professionalitat de nivell 2. I al març tenim previst iniciar un curs d'organització i gestió de magatzem, de 400 hores, que permetrà l'obtenció del certificat de professionalitat de nivell 3.

Si voleu realitzar les inscripcions, us podeu adreçar a les dependències del Departament de Promoció Econòmica, trucant al T.93 770 01 02 o enviar un email a promocioeconomica@abrera.cat

El dimecres 11 de gener de 2023 començarà un curs d'activitats de gestió administrativa de 920 hores que s'allargarà fins al setembre 2023, i que permetrà a les persones que el superin l'obtenció del certificat de professionalitat. Des del Departament de Promoció Econòmica treballem amb l'objectiu d'oferir un ampli ventall de cursos de diferents especialitats que recullin els interessos de les persones aturades del nostre municipi.

Aquesta formació s’adreça, prioritàriament, a persones aturades, inscrites a l’Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) com a demandants d’ocupació. Podran optar-hi persones en actiu, sempre i quan estiguin inscrites a l’OTG. Està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC), amb fons rebuts del Ministeri d’Educació i Formació Professional.

El curs s'impartirà de manera presencial a les aules de promoció econòmica, a l'edifici del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20), de dilluns a divendres en horari de 9.00 h a 15.00 h. El contingut de la formació inclou informàtica, comptabilitat, recursos humans, tresoreria i pràctiques en empreses.

Curs de Gestió Administrativa amb Certificat de professionalitat 2023.jpeg

Al març tenim previst iniciar un curs d'organització i gestió de Magatzem, de 400 hores, que finalitzarà al juny de 2023 i permetrà l'objectiu del certificat de professionalitat de nivell 3.

Pel proper any també tenim previst impartir un curs d'organització i gestió de magatzem, de 400 hores de durada, que començarà al març i que finalitzarà al juny 2023. Permetrà a les persones que el superin acreditar una formació de certificat de professionalitat nivell 3.

Més informació i inscripcions

Per formalitzar les inscripcions, podeu adreçar-vos directament al Departament de Promoció Econòmica en el nostre horari d’atenció a la ciutadania, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres 16.30 h a 19 h, a través dels següents canals:

• Presencialment a la primera planta del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20)
  • Trucant al T. 93 770 01 02
  • Per correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat

Properament us informarem de l'oferta de cursos completa programada per a l'any 2023 a Abrera!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ