DIJOUS, 28/03/2024 | 18:36 h
  • El 18è Festival Contra el Càncer omple la Sala Municipal i recapta 2.340 euros per a la investigació i l'ajuda psicològica. Moltes gràcies a tothom!

+ 18

• Una delegació de la Junta Local d'Abrera de l'Associació Espanyola contra el Càncer assisteix a la 50a Convenció Anual Contra el Càncer de Barcelona
  • 50a Convenció Anual Contra el Càncer de Barcelona
  • 50a Convenció Anual Contra el Càncer de Barcelona (2)

Abrera és solidària! El 18è Festival Contra el Càncer omple la Sala Municipal i recapta 2.340 euros per a la investigació i l'ajuda psicològica. Moltes gràcies a tothom!

La Junta Local d'Abrera de l'AECC també ha assistit a la 50a Convenció Anual Contra el Càncer de Barcelona, i han lliurat la insignia dels 10 anys a la voluntària abrerenca Loli Frías. Felicitats!

2/12/2022

El dissabte 26 de novembre la Sala Municipal d'Abrera es va omplir en una nova edició del Festival contra el Càncer, que enguany ha arribat a la seva divuitena edició. Des de l’Ajuntament vam col·laborar un any més en l’organització de l'esdeveniment, organitzat per l’AECC Junta local d’Abrera i que va comptar amb les actuacions d'artistes i entitats del municipi. Una vegada més els establiments locals han donat suport a aquesta iniciativa adquirint entrades de la Fila 0. A totes i tots, moltes gràcies!

D'altra banda, dilluns 28 de novembre una delegació de vuit voluntàries de la Junta Local d'Abrera de l'Associació Espanyola contra el Càncer va assistir a la 50a Convenció Anual Contra el Càncer de Barcelona, adreçada a totes les persones voluntàries de l'entitat. L'abrerenca Loli Frías va rebre la insignia pels seus deu anys formant part de l'entitat. Moltes felicitats!

La Junta local d'Abrera de l’AECC ha recaptat un total de 2.3405 euros. En total, aquest any s'han venut 183 entrades i la resta s'ha recaptat a través de la Fila 0, que ha tingut una molt bona acollida per part dels comerços del nostre municipi. També es van recollir 200 euros amb el sorteig d'un pernil cedit per l'establiment Càrniques Massó, del Mercat Municipal d'Abrera. El nostre el regidor de Cultura, Francisco Sánchez van assistir al festival i vam poder gaudir de les diverses actuacions a càrrec d'artistes i entitats locals.

La presidenta de l'entitat, Maribel Vargas, ha remarca que "estem molt contents i contentes, el resultat de la Fila 0 ha estat bestial i va anar tot molt bé, tothom va sortir contents, i l'assistència fenomenal, vam tenir la sala plena de gom a gom"

El 18è Festival Contra el Càncer d'Abrera ha estat tot un èxit: s'ha recaptat un total de 2.340 euros amb la venda de 183 entrades, la Fila 0 i el sorteig d'un pernil, i vam poder gaudir de les diverses actuacions a càrrec d'artistes i entitats locals.

A la primera part van tenir lloc les actuacions musicals de Ingrid Blázquez (piano), María Muñoz (veu), Vicenta Cerdán, Mari Pulido i Virtu Jiménez amb José Manuel Jiménez (piano), Ana Sánchez i Americo Toro amb Luis Frontado (piano).

La segona part del festival va continuar amb les actuacions del Grup de Teatre del Casal de la Gent Gran, Vive y Baila amb dansa del ventre, Antonia Luna, Vive y Baila amb zumba, Mari Carmen González, Gim-Music amb Chus i batuca i Juan Antonio García amb la cantaora Mayte Povea i a la guitarra Jesús Fernández.

L'abrerenca Loli Frías ha rebut la insignia pels seus 10 anys de voluntariat, en el marc de la 50a Convenció Anual Contra el Càncer de Barcelona, que ha comptat amb l'assistència d'una delegació de la Junta Local d'Abrera de l'AECC

D'altra banda, dilluns 28 de novembre passat, una delegació de vuit voluntàries de la Junta Local d'Abrera de l'Associació Espanyola contra el Càncer va assistir a la 50a Convenció Anual Contra el Càncer de Barcelona, adreçada a totes les persones voluntàries de l'entitat, i ha portat el lema "Estem aquí per a tu". Durant la celebració de l'acte, l'abrerenca Loli Frías va rebre la insignia pels seus deu anys formant part de l'entitat. Moltes felicitats!

Una delegació de la Junta Local d'Abrera de l'Associació Espanyola contra el Càncer assisteix a la 50a Convenció Anual Contra el Càncer de Barcelona (4).jpeg

La presidenta de la Junta Local d'Abrera, Maribel Vargas, ha explicat que "vam ser 400 persones i va estar molt interessan". A més, la voluntària abrereca Loli Frías ha rebut la insignia pels seus 10 anys a l'entitat que "li ha fet molta il·lusió". L'entitat abrerenca ja va rebrer la insignia pels seus 20 anys abans de la pandèmia, i aviat rebran les dels 25 anys.

Vargas ha destacat que "el més interessant són els milions d'euros que s'arriben a recollir, que després es reparteixen entre diversos científics i cientifiques, que presenten els seus projectes, i és molt emocionant". La jornada va comptar amb la presentació de la Memòria anual de la seu de Barcelona, xerrades sobre prevenció secundària en el càncer, pausa activa i com pot ajudar la fisoteràpia i la nutrició durant el càncer, una taula de desplegament territorial que va portar per títol "Què hem aprés durant la pandèmia?", i el taller de ciència "Apropem la ciència als voluntaris".

50a Convenció Anual Contra el Càncer de Barcelona (2).jpeg

Des de l'Ajuntament d'Abrera agraïm a l’AECC Junta local d’Abrera l'organització de l'esdeveniment solidari i la tasca que realitze al llarg de tot l'any. També donem les gràcies a totes les persones que han col·laborat en el festival i han fet donacions. Abrera és solidaria!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ