DIVENDRES, 29/03/2024 | 11:28 h
  • Les veïnes i veïns del barri de la Font d'Abrera gaudeixen de la seva Festa Major, amb diferents propostes programades!

+ 82

30/8/2022

Després de les festes majors dels barris de Ca n'Amat, Les Carpes, Sant Miquel, Can Vilalba, el Rebato i Santa Maria de Vilalba d'Abrera, aquest passat cap de setmana ha estat el torn de la celebració al barri del carrer de la Font d'Abrera, que ha comptat amb diferents activitats programades.

Festa Major de La Font

Des de l'Associació de Veïnes i Veïns del barri de la Font, amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera, es va preparar un programa d'activitats per a tota la família, durant el cap de setmana del 27 i 28 d'agost passat, al carrer de la Font del nostre municipi.

Des de l'Ajuntament d'Abrera i l'entitat veïnal la valoració de la Festa Major del barri ha estat molt positiva:

Jesús Naharro, alcalde d'Abrera

"Acabamos la Fiesta Mayor de Abrera con una gran nota, ha sido un éxito a todos los niveles, la gente ha disfrutado mucho de la diversidad de actuaciones, funciones y actos que se han ido celebrando, y ahora abrimos la puerta a las fiestas de nuestros barrios, a los cuales os invitamos que vayáis y conozcáis. Las Asociaciones de Vecinos y Vecinas han trabajado muy duro y se han esforzado mucho para a llenar de sorpresas cada uno de los barrios del municipio. Estáis todos completamente invitados, y a partir de ahora, esta segunda parte del verano, estamos disfrutando con la fiesta mayor de los barrios".

Carlos Obispo, membre de l'Associació de Veïns i veïnes del carrer de La Font

El membre de l'Associació de veïns i veïnes del carrer de La Font, Carlos Obispo, assegura que "els veïns del barri de la font estem contents de poder tornar a gaudir de la festa que hem tingut, agrair l’implicacio dels veïns i de la gent i l’Ajuntament que ha ajudat per gaudir de aquest dies".

Isabel De Frutos, membre de l'Associació de Veïns i veïnes del carrer de La Font

D'altra banda, la Isabel De Frutos, també és membre de l'Associació de veïns i veïnes del barri de La Font, i fa una molt bona valoració de cel·lebració, perquè "hem comptat amb una molt bona participació a totes les activitats que hem fet durant el cap de setmana. Voldria destacar que en el concurs de les coques ha sigut la primera vegada que hi han participat uns nenes i això és bo, perquè vol dir que s'impliquen en la festa del nostre barri i seran ells els que en un futur, continuin amb la festa". A banda, De Frutos també ha volgut "agraïr als veïns i veïnes que han participat i que han fet que la festa sigués molt lluida".

Activitats per a tothom!

Arrencàvem la celebració de la festa major del barri de la Font, el dissabte 27 d'agost, amb una botifarrada per veïns i veïnes al matí, i a la tarda petits i grans van poder gaudir d'una xocolatada amb xurros, seguida de la tradicional cantada d’havaneres. A la nit, vam continuar celebrant la festa grossa del barri amb un sopar de germanor al carrer, seguit de ball de revetlla amb Pere Ribas, que va cloure el primer dia de celebració.

L'endemà, diumenge 28 d'agost, a la tarda es va dur a terme una demostració de puntaires, seguida d'una ballada de sardanes amb la Cobla Lluïsos de Taradell i a la nit, la traca de fi de festa, va posar el punt i final a la Festa Major del barri de la Font.

Des de l'Ajuntament d'Abrera volem agrair la feina realitzada per l'Associació de Veïns i Veïnes del barri de Santa Maria de Vilalba, així com a totes les persones assistents a les activitats de Festa Major del barri. Moltes gràcies a tothom!

Aquest estiu hem gaudit amb les Festes Majors dels barris!

A Abrera gaudim un any més, de les Festes Majors dels nostres barris, que enguany tornen a celebrar-se en el seu format tradicional, després de dos anys de restriccions per la Covid-19. Des de l'Ajuntament d'Abrera col·laborem amb les associacions de veïns i veïnes en l'organització dels esdeveniments festius.

Festes Majors

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma