DIJOUS, 28/03/2024 | 10:00 h
  • Les veïnes i veïns del barri de Les Carpes d'Abrera, gaudeixen de la seva Festa Major amb èxit de participació a les activitats programades!

+ 14

Les veïnes i veïns del barri de Les Carpes d'Abrera gaudeixen de la seva Festa Major amb èxit de participació a les activitats programades!

12/7/2022

El barri de Les Carpes del nostre municipi ha celebrat la seva Festa Major, amb diferents activitats programades per al dissabte 9 de juliol, durant tota la jornada al Casal social de Les Carpes (c. Empordà, 4).

L'Associació de Veïns i Veïnes de Les Carpes d'Abrera i l'Ajuntament d'Abrera han celebrat, un any més, la festa grossa del barri abrerenc, enguany concentrant les activitats de la seva festa en la jornada del dissabte 9 de juliol, al Casal social de Les Carpes (c. Empordà, 4)

El nostre alcalde, Jesús Naharro, va assistir a la Festa Major de Les Carpes i ha agraït el treball realitzat des de l'associació per l'organització de la festa del barri.

Des de l'Ajuntament d'Abrera i l'entitat veïnal han fet una molt bona valoració de la Festa Major del barri de Les Carpes:

Jesús Naharro, alcalde d'Abrera

"Acabamos la Fiesta Mayor de Abrera con una gran nota, ha sido un éxito a todos los niveles, la gente ha disfrutado mucho de la diversidad de actuaciones, funciones y actos que se han ido celebrando, y ahora abrimos la puerta a las fiestas de nuestros barrios, a los cuales os invitamos que vayáis y conozcáis. Las Asociaciones de Vecinos y Vecinas han trabajado muy duro y se han esforzado mucho para a llenar de sorpresas cada uno de los barrios del municipio. Estáis todos completamente invitados, y a partir de ahora, esta segunda parte del verano, la empezamos con la fiesta mayor de los barrios".

Activitats per a tothom!

Dissabte 9 de juliol, es van encetar les activitats de la Festa Major de Les Carpes, amb inflables i jocs d’aigua durant tot el matí. Ja a la tarda, de 19 h a 20 h vam poder gaudir de l'animació familiar amb els pallassos Pam i Pipa i el seu espectacle “1, 2 , 3... 21, la pares tu!".

De 19 h a 22 h es va instal·lar un Toro mecànic; de 21.30 h a 00 h, es va fer un concurs de truites amb sopar de germanor, seguit de 22.30 h a 23.30 h, de l'animació d'un il·lusionista.  I finalment de les 00 h i fins a les 02 h, vam gaudir amb l’actuació del DJ Jordi Bosquet.

Des de l'Ajuntament d'Abrera volem agrair la feina realitzada per l'Associació de Veïns i Veïnes del barri de Les Carpes, així com a totes les persones assistents a les activitats de Festa Major del barri. Moltes gràcies a tothom!

Aquest estiu tornem a gaudir de les Festes Majors dels barris!

A Abrera gaudim un any més, de les Festes Majors dels nostres barris, que enguany tornen a celebrar-se en el seu format tradicional, després de dos anys de restriccions per la Covid-19. Des de l'Ajuntament d'Abrera col·laborem amb les associacions de veïns i veïnes en l'organització dels esdeveniments festius.