DISSABTE, 27/07/2024 | 06:40 h

Consulteu els horaris d'aquest estiu als Centres d’Atenció Primària d’Abrera

Des del Servei de Salut de la Generalitat ens informen de la modificació d'horaris per les vacances d'estiu

18/7/2022

A Abrera tenim tres centres d'atenció sanitària, competència de la Generalitat de Catalunya. Pel període de vacances d'estiu, els horaris d'alguns d'aquests centres es modifiquen A continuació us detallem com queden aquests horaris als Centres d'Atenció Primària d'Abrera:

EAP del centre urbà (c. de Manresa,  9 -15 baixos)

Es continua atenent en l'horari habitual, de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h.

Per concertar visites:

Servei de pediatria (Centre Polivalent - pl. del Rebato, 1)

El servei romandrà tancat per les tardes del dilluns 18 juliol al dissabte 3 de setembre (ambdós dies inclosos)

L’horari assistencial del centre és de 8 h a 13.30 h de dilluns a divendres. En cas d'urgència fòra d'aquest horari us podeu adreçar a l'EAP del centre urbà, fins a les 20 h.

Podeu demanar cita prèvia:

• Per telèfon, trucant al T.  93 001 27 40 / T. 93 326 89 01
  • Per Internet, a l'espai de programació de visites del web de CatSalut fent clic aquí.
  • A través de 'La Meva Salut'

EAP a Can Vilalba (Avinguda de la Circumval·lació, 5)

Tancat del  dilluns 18 juliol al divendres 9 setembre (tots dos inclosos).  S'atendrà als veïns a l'EAP del centre urbà, de dilluns a divendres, de 08 h a 20 h. Fòra d'aquest horari, truqueu al 061 CatSalut Respon o adreceu-vos al CUAP la Solana de Sant Andreu de la Barca (de 20 h a 8 h).

Per concertar visites:

EAP a Santa Maria de Vilalba (c. del Castell de Voltrera, 5)

Actualment aquest centre continua TANCAT per CatSalut a causa de la pandèmia de la Covid-19.

T.93 770 30 38

Els dissabtes, diumenges i festius cal adreçar-se al CAP d’Esparreguera (de 8 h a 20 h). Fóra d'aquest horari: truqueu al 061 CatSalut Respon o adreceu-vos al CUAP la Solana de Sant Andreu de la Barca o a l'Hospital Sant Joan de Déu de Martorell (de 20 h a 8 h)

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ