DISSABTE, 27/07/2024 | 17:56 h
  • FIRA ENTITATS ESPORTIVES
  • banner fira entitats esportives

Celebrem la 16a edició de la Fira d’Entitats Esportives d’Abrera i el lliurament dels 23ns Premis de l'Esport Local d'Abrera

Dissabte 11 de juny, de 17 h a 21h, al Parc de Can Morral. Us hi esperem!

9/6/2022

El parc de Can Morral acollirà dissabte 11 de juny a la tarda-vespre la 16a edició de la Fira d’Entitats Esportives d’Abrera, amb inflables, camp 3x3 de futbol, exhibició de curses de moto enduro, partides d’escacs, tirolina i rocòdrom, entre d’altres. A banda, es durà a terme el lliurament dels 23ns Premis de l’Esport Local, que tenen l’objectiu de guardonar i reconèixer institucionalment i socialment els millors esportistes, entitats i equips d'Abrera de la temporada 2021/22.

Han passat dos anys des de l'última Fira d'Entitats Esportives d'Abrera, després de l'esclat de la pandèmia de la Covid 19. Ara ens toca recuperar totes les nostres activitats i tradicions de la nostra vila, i que millor manera que tornar-se a reunir amb els i les amants de l'esport abrerenc, i els i les millors esportistes del nostre municipi.

El proper dissabte 11 de juny, de 17 h a 21 h el parc de Can Morral acollirà la 16ª edició de la Fira d’Entitats Esportives Locals amb inflables, camp 3x3 de futbol, exhibició de curses de moto enduro, partides d’escacs, tirolina i rocòdrom

Així, del proper dissabte 11 de juny, de 17 h a 21 h el parc de Can Morral acollirà la 16ª edició de la Fira d’Entitats Esportives Locals amb inflables, camp de 3x3 de futbol, exhibició de curses de moto enduro, partides d’escacs, tirolina i rocòdrom, entre d’altres. Aproximadament a les 19 h es lliuraran els vint-i- tresens Premis de l’Esport Local. Les entitats esportives que enguany participaran a la Fira seràn l’Abrera Gimnàstic Club, el Club Bàsquet Abrera, l’Abrera Club Ciclista, el Club d'Esports de Muntanya Can Vilalba, el Moto Club Off Road El Suro, el Club d'Atletisme d'Abrera, l’Agrupació Esportiva Abrera, l'Associació Escacs Abrera, la Societat Esportiva de Pescadors d’Abrera, l'Abrera Club Esportiu Futsal, el Centre Excursionista d’Abrera, el Club Petanca Abrera i l'Escola Esportiva Municipal d'Abrera. Totes elles donaran a conèixer la seva activitat i informaran les persones interessades sobre els seus respectius procesos d'inscripció.

Cartell 16a Fira d'Entitats Esportives d'Abrera

Premis de l'Esport Local 2022

També es lliuraran a partir de les 19 h, els 23ns Premis de l’Esport Local, que tenen l’objectiu de guardonar i reconèixer institucionalment i socialment els millors esportistes, entitats i equips d'Abrera de la temporada 2021/22. Els i les millors esportistes proposats i proposades per les diferents entitats esportives abrerenques són els següents:

• Abrera Gimnàstic Club: Carla Castel García,bronze al campionat d'Espanya a paral·leles Nivell Via Olímpica 1, i Nicole García González, Campiona d'Espanya a Salt i sots campiona d'Espanya a barra, Nivell Via Olímpica 7.
  • Escacs Abrera: Carlos Carmona Robles, destacat jugador de l'entitat
  • Club Atletisme Abrera: Paula Navarro, destacada atleta infantil, Jordi Gil Pérez, destacat atleta juvenil i José Miguel Uribe Molina, destacat atleta sènior.
  • Agrupació Esportiva Abrera: Adrián Olivares Rodríguez, destacat jugador i màxim golejador de l'equip Sènior, Felix Casado Volkova, destacat jugador de l'equip Juvenil i Eizan Ovidedo Charneco, destacat jugador de l'equip Aleví "A".
  • Abrera Club Esportiu FutsalMarc Mena Edo, destacat jugador de l'equip benjamí, Johan Alexander Bustillo, destacat jugador de l'equip infantil, Cristian Rollano Rosales, destacat jugador de l'equip sènior.

Premis als millors equips locals de la temporada

També es lliuraran els premis als millors equips locals de la temporada 2021/22. Els nominats són els següents:

• Aleví “A" de l’Agrupació Esportiva Abrera
  • Junior Masculí del Club Bàsquet Abrera
  • Escolar A3 de l’Abrera Gimnàstic Club
  • Infantil de l’Abrera Club Esportiu Futsal

Nominats i nominades a millor esportista local - 23ens Premis de l'Esport Local 2022

Agraïment a la Comissió Organitzadora

Per poder dur a terme aquesta Fira ha estat necessària la creació d’una Comissió Organitzadora, formada per 3 membres de l’Ajuntament d’Abrera i un membre de cada una de les entitats esportives participants.

A tots i totes, els agraïm la seva col·laboració i esforç durant aquests darrers mesos, ja que sense la seva dedicació no hauria estat possible la organització de la fira i el lliurament dels Premis de l’Esport Local.

Des de l'Ajuntament d'Abrera agraïm a totes les entitats, a la Comissió Organitzadora i les persones que a títol individual han fet possible la organització de la 16a edició de la Fira d’Entitats Esportives d’Abrera i els 23ns Premis de l'Esport Local

Cartell 16a Fira d'Entitats Esportives d'Abrera

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma