DIMARTS, 16/04/2024 | 08:21 h
  • Pintem Abrera! Celebrem el 43è Concurs de Pintura Ràpida Vila d'Abrera!
  • Concurs pintura ràpida
  • 44è Concurs de Pintura Ràpida d'Abrera

Pintem Abrera! El diumenge 12 de juny l'art sortirà al carrer amb el Concurs de Pintura Ràpida Vila d'Abrera

17/5/2022

Els carrers, places i indrets del nostre municipi tornaran a acollir una nova edició del Concurs de Pintura Ràpida Vila d’Abrera el proper diumenge 12 de juny. El concurs de pintura ràpida és una de les activitats culturals més arrelades del nostre municipi i se celebra des de l’any 1978. El concurs reuneix aficionats i aficionades i professionals de les arts plàstiques d’arreu del territori i apropa a la ciutadania als treballs pictòrics dels i les artistes escrits.

En el 44è Concurs de Pintura Ràpida Vila d'Abrera podran participar totes les persones que ho desitgin a partir de 16 anys. La temàtica del concurs pot ser qualsevol aspecte del nostre municipi. Cada concursant només podrà presentar una sola obra amb una grandària mínima de 38 cm x 48 cm. Es podrà fer servir qualsevol tècnica i procediment per a l’execució de l’obra i les obres s’han de presentar signades i datades per l’artista inscrit.

La temàtica del concurs de pintura ràpida pot ser qualsevol aspecte del nostre municipi.

Inscripció telemàtica fins al dimarts 7 de juny, inclòs

Per participar en el Concurs de Pintura Ràpida d'enguany, s'ha de presentar una instància genèrica en aquest ajuntament. Les inscripcions per al concurs es podran presentar des del dimarts 17 de maig al dimarts 7 de juny, ambdós inclosos. Us expliquem seguidament com fer-ho:

• De manera telemàtica a través de la Seu Electrònica, fent clic aquí.

44è Concurs de Pintura Ràpida d'Abrera

La Casa de Cultura, punt de trobada

El diumenge 12 de juny, la Casa de Cultura del nostre municipi (Federico Garcia Lorca, 17) serà el punt de trobada per començar el concurs. Cada artista caldrà que es presenti proveït d’una única tela o suport en blanc o amb l'emprimació a fons d’un sol color, que serà segellat per poder concursar. La recepció de les obres es durà a terme de les 13.30 h a les 14 h. Posteriorment tindrà lloc la deliberació del jurat i el lliurament de premis.

• El primer premi està valorat en 800 €
  • El segon premi en 600 €
  • El tercer premi en 400 €.

• Consulteu les bases del 44è Concurs de Pintura Ràpida Vila d'Abrera fent clic aquí.

Les obres restaran exposades a la Casa de Cultura. Us hi esperem!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ