DIVENDRES, 26/04/2024 | 20:27 h
  • Gaudim d'una trepidant sessió d'Spinning a la plaça de Rafael Casanova!

+ 2

• Gaudim d'una trepidant sessió d'Spinning a la plaça de Rafael Casanova!
  • 3a Marató d'Spinning a Abrera

Vols gaudir d'una divertida sessió d'Spinning a l'aire lliure? Aviat obrirem les inscripcions per a la 3a marató del dissabte 28 de maig!

4/5/2022

Abrera amb l'esport! La plaça de Rafael Casanova acollirà el dissabte 28 de maig al matí una nova Marató d'Spinning a l’aire lliure, que organitzem des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Abrera amb la col·laboració de SAFIS Sports. Després de l'èxit de les dues primeres convocatòries, celebrades el 2019 i el 2021, enguany tornarem a gaudir una sessió d'Spinning animada per monitors, amb bona música i molt de ritme! Per participar-hi caldrà inscripció prèvia en aquest web municipal. Preneu nota!

La Marató d'Spinning que durem a terme el dissabte 28 de maig a la plaça de Rafael Casanova començarà a les 9.30 h del matí i finalitzarà a les 12 h, amb una durada de 2 hores i 30 minuts. En cas de pluja, es realitzaria al Pavelló Esportiu Municipal d’Abrera, que consistirà en una única sessió de 2,5 hores de  09.30 a 12.00 hores.

La inscripció és gratuïta, estarà limitada a 80 persones participants i es realitzarà tot complint amb les màximes garanties de seguretat higiènic-sanitàries. Els menors de 18 anys hauran d’omplir obligatòriament l’autorització paterna/materna per poder participar-hi. Us recordem que es pot participar a partir dels 15 anys i que en cas de no presentar l’autorització s’anul·larà la inscripció.

• Podeu fer la vostra inscripció per participar en la 3a Marató d'Spinning en aquest espai web a partir del dimarts 10 de maig a partir de les 10 h.
  • Podeu descarregar l'autorització paterna/materna per participar-hi fent clic aquí.

3a Marató d'Spinning a Abrera

Spinning al CAM!

Si us agrada l'spinning, us recordem que al Centre Aquàtic Municipal (CAM) oferim classes d'spinning, amb sessions de dilluns a dissabte. Animem a tota la població que ho desitgi a gaudir d'una pràctica esportiva segura i saludable en les nostres instal·lacions, on trobareu una gran oferta d'activitats dirigides, una Sala de Fitnes equipada amb tota mena de màquines i una Zona d'Aigües que és un referent al tractar-se l'aigua amb el sistema d'electròlisi salina.

Així mateix, us recordem que, per realitzar qualsevol tràmit, podeu:

• Fer el tràmit en persona al CAM (passeig Estació, 24, Bis) en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 07.00 a 22.00 hores, dissabtes de 09.00 a 20.00 hores i diumenges de 10.00 a 14.00 hores).
  • O enviant correu electrònic a cam@abrera.cat indicant nom, cognoms, DNI i la gestió que sol·liciteu.
  • Per a qualsevol dubte o consulta també podeu contactar per telèfon trucant al T. 93.770.51.00 en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 07.00 a 22.00 hores, dissabtes de 09.00 a 20.00 hores i diumenges de 10.00 a 14.00 hores).

A Abrera fem esport, fem salut!