DIMARTS, 04/10/2022 | 00:16 h
  • CAP d'Abrera
  • El servei de pediatria del CAP d'Abrera entrarà en funcionament en el nou espai habilitat en el Centre Polivalent el dilluns 10 de maig

Des del Servei de Salut de la Generalitat ens informen que el Servei de Pediatria del CAP d'Abrera i el consultori de Can Vilalba modifiquen els seus horaris per Setmana Santa

30/3/2022

Des del Servei de Salut de la Generalitat de Catalunya ens informen de canvis d'horari en el Servei de Pediatria del CAP d'Abrera i el consultori de Can Vilalba durant els dies de Setmana Santa. A Abrera tenim tres centres d'Atenció Primària, que són competència de la Generalitat.

Segons ens ha notificat el Departament de Salut (Catsalut), els serveis amb canvis en l'atenció a la ciutadania durant els dies laborables de la Setmana Santa (del dilluns 11 al dijous 14 d'abril) són Pediatria i el consultori del barri de Can Vilalba:

• Servei de Pediatria. Del dilluns 11 al dijous 14 d'abril, només romandrà obert als matins, de les 8 h a les 14 h.
        El servei està ubicat a la tercera planta del Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1)
        Podeu demanar cita prèvia trucant per telèfon al número: T. 93 001 27 40
        En horari de tarda, caldrà adreçar-se al CAP del centre urbà.

• Consultori de Can Vilalba. Romandrà tancat del dilluns 11 al dijous 14 d'abril

Avinguda de la Circumval.lació, 5

Per concertar visites: T. 93 326 89 01 - T. 93 770 49 39
        Horari habitual: dilluns, dimarts, dimecres i divendres 8:00 a 13:30 h i els dijous a la tarda  de 14:30 h a 20:00 h
        Durant els dies de Setmana San, el servei es durà a terme al CAP del centre urbà.

Assistència sanitària al nucli urbà

El CAP d'Abrera (Manresa 9 - 15 baixos) atén de dilluns a divendres de 8 h a 20 h. Truqueu a la centraleta unificada dels CAP al T. 93 326 89 01, a banda del telèfon d'atenció del centre al T. 93 770 25 61.

• Els dissabtes, diumenges i festius cal adreçar-se al CAP d’Esparreguera (de 8 h a 20 h). Fóra d'aquest horari: truqueu al 061 CatSalut Respon o adreceu-vos al CUAP la Solana de Sant Andreu de la Barca o a l'Hospital Sant Joan de Déu de Martorell (de 20 h a 8 h).
  • Es recomana a la ciutadania que contacti de manera telemàtica amb la pàgina web i app La Meva Salut (LMS). Si encara no hi teniu accés, demaneu-lo al telèfon gratuït 900 05 37 23 (de dilluns a divendres, de 8 a 20 h).

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

• Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ