DIVENDRES, 29/03/2024 | 07:56 h
  • Festa Major 2021: concert de l'Escola Municipal de Música d'Abrera
  • Festa Major de Can Vilalba 2021

Aquest mes de juliol, tornem a gaudir de les Festes Majors dels barris d'Abrera! Can Vilalba celebrarà la seva festa el divendres 23, dissabte 24 i diumenge 25 de juliol!

21/7/2021

Continuen les Festes Majors dels nostres barris, que enguany tornen a celebrar-se amb totes les mesures de seguretat per a la prevenció de la Covid-19. Ara serà el torn del barri de Can Vilalba, amb diferents activitats programades pel cap de setmana del divendres 23 al diumenge 25 de juliol (ambdós inclosos). Des de l'Ajuntament d'Abrera col·laborem amb les associacions de veïns i veïnes en l'organització dels esdeveniments festius. Per assistir-hi, cal inscripció prèvia. Preneu nota!

Des de l'Associació de Veïns i Veïnes de Can Vilalba, en col·laboració amb l'Ajuntament d'Abrera, s'ha preparat un programa d'activitats per a tota la família, amb l'objectiu de retrobar-se i gaudir dels dies de festa amb totes i tots els i les assistents.

El regidor de Cultura i Festes Populars a l'Ajuntament d'Abrera, Francisco Sánchez, ha explicat que "en este mes de julio disfrutaremos de las Fiestas Mayores de nuestros barrios y estamos realizando un esfuerzo conjunto para que las actividades se realicen con todas las medidas de seguridad, que serán las mismas que se aplicaron en la Festa Major d'Abrera: imprescindible cita previa en cada una de las actividades, mascarilla y distancia entre personas. Aprovechamos para agradecer el enorme trabajo y esfuerzo que des de las asociaciones vecinales están haciendo para que este año podamos disfrutar de sus fiestas mayores. ¡Salgamos a disfrutar de las actividades que nos ofrecen las asociaciones de vecinas y vecinos con responsabilidad!".

Reserva prèvia d'entrada

Les activitats festives tindran lloc a l'exterior del Casal Social de Can Vilalba. Tots els esdeveniments seran gratuïts i per accedir-hi cal fer la reserva prèvia de l'entrada:

• Bar del Local Social de Can Vilalba o a través del correu aavvcanvillalba@canvilalba.com
  • Aforament màxim limitat segons la normativa vigent en el moment de l'esdeveniment.
  • Els i les assistents hauran de romandre asseguts a les seves cadires durant les activitats o espectacles.

Divendres 23 de juliol

A les 18 h els i les més petits i petites gaudiran amb una Kids Party Show.

A les 22 h s'organitza un espectacle musical a càrrec de Trio Musical Parfills.

Dissabte 24 de juliol

A les 19 h farem volar la nostra imaginació amb l'espectacle "Per Art de Màgia" a càrrec de la Maga Melanie.

A les 20 h el DJ Música Ambiente ens possarà el bon ritme per gaudir del vespre.

A les 22 h s'iniciarà el Remember Music Show.

Diumenge 25 de juliol

A les 18.30 h totes i tots podrem capficar-nos en l'aventura de l'Escape Room Obsidiana.

Podeu escoltar L'Entrevista del Dia de Ràdio Abrera sobre la Festa Major de Can Vilalba fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina,

Per una celebració saludable, prenem mesures de seguretat. Gaudim de les Festes Majors dels barris amb precaució!

• Per totes les activitats, recordem que l'ús de mascareta és obligatori.
  • Renteu-vos sovint les mans, amb aigua i sabó o solucions hidroalcohòliques.
  • Respecteu la distància física entre persones (1,5 metres).
  • No estan permeses les aglomeracions de gent.

L'Ajuntament d'Abrera col·labora en l'organització de la Festa Major de Can Vilalba amb l'associació de veïns i veïnes del barri. Moltes gràcies a tothom per la feina i a gaudir de la festa!