DIJOUS, 28/03/2024 | 19:56 h
  • Nit de Sant Joan

Celebrem Sant Joan amb responsabilitat! Consells per gaudir d'una nit de Sant Joan segura, adaptada a les mesures de prevenció de la Covid-19

23/6/2021

Fem una revetlla segura! Des de l'Ajuntament d'Abrera fem una crida a la ciutadania per celebrar la nit de Sant Joan amb responsabilitat i de forma segura, amb celebracions en grups reduïts, respectant en tot moment les mesures de prevenció del coronavirus i evitant les aglomeracions de persones.

Des del Departament de Protecció Civil de l'Ajuntament d'Abrera fem una sèrie de recomanacions per celebrar la nit de Sant Joan amb molta precaució, tant per evitar possibles contagis de la Covid-19 com per evitar els accidents fent un mal ús del material pirotècnic:

• Celebra una festa de Sant Joan única, en grups reduïts de persones (familiars o amics).
  • Evita les festes amb aglomeracions de gent.
  • Mantingues les mesures de protecció i higiene per prevenir contagis, com l’ús de mascareta, la distància física entre les persones, el rentat de mans amb aigua i sabó.
  • Si fas ús de pirotècnia no facis servir el gel hidroalcohòlic: són incompatibles.
  • En cas de manipular pirotècnia les mascaretes més apropiades són les de cotó. Les mascaretes quirúrgiques són de paper i polipropilè, materials gens adequats amb el magnesi de la pirotècnia.
  • Evita compartir menjar i estris a l’hora dels àpats.

Evitem els accidents

Celebrem Sant Joan amb responsabilitat i seguretat. Pel que fa a la manipulació de petards, tingueu en compte:

• No subjecteu els petards amb les mans
  • No poseu petards dins d’ampolles
  • No llanceu pirotècnica prop de zones boscoses
  • Assegureu-vos de comprar els productes pirotècnics homologats en un establiment autoritzat i deixeu-vos assessorar per un professional.
  • Es poden comprar petards en línia i recollir-los a la botiga amb cita prèvia per evitar aglomeracions.
  • Seguiu les mesures d’higiene i protecció establertes a l’establiment.
  • Consulteu els consells per la compra i manipulació de petards fent clic aquí.

Revetlla segura 2021

A Abrera gaudirem de la Revetlla de Sant Joan amb seguretat i precaució!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ