DISSABTE, 27/07/2024 | 12:50 h
  • festa major

Per sant Pere, Festa a Abrera! Enguany gaudirem de la nostra Festa Major amb més de 30 activitats segures

22/6/2021

A Abrera, som cultura! Des de l'Ajuntament d'Abrera estem treballant, juntament amb entitats del nostre municipi, en l'organització de la nostra Festa Major, amb més de 30 activitats gratuïtes adaptades a la situació sanitària actual, amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19. La Festa Major tindrà lloc a Abrera divendres 25, dissabte 26, diumenge 27, dilluns 28 i dimarts 29 de juny, dia de Sant Pere. Totes les activitats tindran l'aforament limitat i per assistir-hi caldrà inscripció prèvia telemàtica, que caldrà fer en aquesta pàgina web des d'avui dimecres 16 de juny a partir de les 9.00 h. Per ajudar la ciutadania a fer la reserva d'entrades, instal·larem punts d’atenció a diversos punts del municipi. Preneu nota!

Des dels Serveis Tècnics estem treballant de forma planificada, juntament amb entitats del municipi, en l'organització de la nostra Festa Major, amb més de 30 activitats gratuïtes

Inscripcions

• Podeu fer les vostres inscripcions gratuïtes per les activitats de la Festa Major fent clic aquí.
    • Inscripcions exclusives per a veïns i veïnes d'Abrera des d'avui dimecres 16 de juny fins les 23.55h del dimarts 22 de juny.
    • Inscripcions per a la resta de la ciutadania obertes de les 23.55h del dimarts 22 de juny fins l'hora d'inici de l'esdeveniment.
  • Consulteu la programació de la Festa Major 2021 (català) fent clic aquí
  • També podeu consultar la programació de la Festa Major en castellà fent clic aquí.

Si teniu cap dubte o incidència a l'hora d'adquirir la vostra entrada, podeu adreçar-vos per mail a actespublics@abrera.cat indicant el vostre D.N.I., nom i cognoms, telèfon de contacte i les reserves que es volen realitzar

A l'entrada dels diferents recintes, caldrà presentar l'entrada en format digital o en paper mitjançant un codi QR que haureu rebut adjunt al correu. En tot moment, serà obligatori l'ús de mascareta, l'ús de gel hidroalcohòlic, i s'haurà de respectar la distància de seguretat entre persones. No es podrà fumar dins el recinte.

Punts d'atenció a la ciutadania

Des de l'Ajuntament facilitarem uns punts d’atenció a la ciutadania per oferir informació sobre la programació i logística de la Festa Major. També donarem suport l’hora de reservar entrades de les diferents activitats programades. Trobareu els punts d’informació en els següents espais:

• Casal de la Gent Gran (c. de Rosers, 11). Dimecres 16, divendres 18 i dilluns 21 de juny, de 10:00 a 12:00 h
  • Mercat Municipal (rambla. del Torrentet, 16). Dijous 17 de juny, de 9:00 a 14:00 h
  • Mercat Setmanal (passeig de l'Església). Dimarts 22 de juny, de 9:00 a 14:00 h

Festa Major segura

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha destacat que des de l'Ajuntament posem a l'abast de la ciutadania tot un ventall cultural, amb una visió garantista respecte a les mesures sanitàries actuals, amb un redisseny i readaptació de les activitats i els espais d'oci perquè la ciutadania d'Abrera gaudeixi del seu lleure: “Tendremos Fiesta Mayor. Ya hace semanas que estamos planificándola. Trabajando para que se nos diera la oportunidad de colocar atracciones y eventos públicos, y así lo haremos. Con unas medidas de seguridad restrictivas y enfocadas a garantizar la no propagación del Covid. Pero Abrera va a salir de Fiesta Mayor. Tendremos las calles engalardonadas, tendremos a la gente haciendo unes actividades restrictivas (diferentes a un año normal). Pero sí, tendremos Fiesta Mayor y podremos encontrarnos en la calle y disfrutar todos/as juntos”.

Les activitats comptaran amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19: aforament limitat amb inscripció prèvia telemàtica, distàncies de seguretat, ús obligatori de mascareta i gel hidroalcohòlic

Cartell dissenyat per les escoles abrerenques

Enguany, el cartell de la Festa Major 2021 és una composició de tres dibuixos dedicats a la Festa Major realitzats per l'alumnat de sisè de les tres escoles del nostre municipi: Escola Francesc Platón i Sartí, Escola Ernest Lluch i Escola Josefina Ibáñez. Des de l'Ajuntament agraïm als centres escolars la seva col·laboració. Moltes gràcies!

Cartell de la Festa Major 2021

La Festa Major inclourà activitats segures per a les famílies abrerenques i molta diversió amb la fira d'atraccions, amb control d'aforament i les mesures de prevenció de la Covid-19

Agraïment per l'esforç i la implicació

Des de l'Ajuntament d'Abrera volem agrair a les entitats del nostre municipi l'esforç que realitzen dia a dia perquè, des de la seguretat i la responsabilitat, el nostre municipi tingui cada cop més color, més sentiment, més proximitat i més emoció. Gràcies a tothom!

Per una celebració saludable, prenem mesures de seguretat. Gaudim de la Festa Major amb precaució!

• Per totes les activitats presencials, recordem que l'ús de mascareta és obligatori.
  • Renteu-vos sovint les mans, amb aigua i sabó o solucions hidroalcohòliques.
  • Al carrer, respecteu la distància física entre persones (1,5 metres).
  • No estan permeses les aglomeracions de gent.
  • Les reunions de familiars i/o amics s'han de continuar fent en grups reduïts.
  • Consulteu les darreres mesures preses a Catalunya per la prevenció de la Covid-19 fent clic aquí.

Durant la Festa Major, informarem cada dia en aquest web municipal, xarxes socials i a Ràdio Abrera de les diferents activitats

A Abrera som cultura!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma