DIMARTS, 19/03/2024 | 11:18 h
  • Escola Bressol Municipal Món Petit
  • Llar d'Infants Quitxalla
  • Quitxalla. Llar d'infants. Abrera

Atenció famílies! Properament començarà el període de preinscripció a l'Escola Bressol Municipal i a la Llar d'Infants Quitxalla

Escolteu les entrevistes a Ràdio Abrera i veieu els vídeos que hem preparat!

4/5/2021

Famílies! Voleu matricular els vostres fills o filles en l'Escola Bressol Municipal o a la llar d'Infants Quitxalla? El mes de maig, aquests centres iniciaran el període de preinscripció pel curs 2021-2022. Des de l'Ajuntament d'Abrera hem treballat conjuntament amb les direccions dels centres l'elaboració de vídeos i entrevistes radiofòniques per fer difusió de les ofertes educatives.

Escola Bressol Municipal Món Petit

Jornades de portes obertes virtuals

Enguany, l'Escola Bressol Municipal durà a terme jornades de portes obertes de forma virtual, com a mesura de prevenció de la Covid-19. Així, es realitzaran trobades virtuals amb les famílies perquè puguin conèixer la seva oferta educativa, el seu projecte educatiu i el seu equip.

• Dimarts 4 de maig per a les famílies amb infants nascuts el 2021 (a les 10 h i a les 15.30 h)
  • Dimecres 5 de maig per a les famílies amb infants nascuts el 2020 (a les 10 h i a les 15.30 h)
  • Dijous 6 de maig per a les famílies amb infants nascuts el 2019 (a les 10 h i a les 15.30 h)

Podeu fer les vostres inscripcions, trucant per telèfon o enviant un mail:

Rebuda opcional presencial per a les famílies

Per a aquelles famílies que no es puguin connectar a les portes obertes virtuals o ho considerin convenient, l'Escola Bressol Municipal realitzà el dijous 6 i el divendres 7 de maig reunions presencials amb famílies. Per inscriure's, truqueu per telèfon o envieu un e-mail.

Dates preinscripció

Del dilluns 10 al divendres 21 de maig

Dates matrícula

Del dimecres 16 al dimarts 22 de juny

Llar d'Infants Quitxalla (c. de la Purlom, 12)

Per conèixer la Llar d'Infants Quitxalla cal que demaneu dia i hora de visita. La visita individualitzada  permetrà a les famílies conèixer el projecte pedagògic, veure els espais i resoldre dubtes.  Per a més informació del procés de preinscripció i matrícula les famílies podeu contactar amb el centre privat trucant per telèfon o consultant les seves xarxes socials:

• T. 93 773 81 38
  • Instagram: @llardinfantsquitxallaabrera
  • Facebook:@quitxallaabrera

Més informació:

• Servei d’Educació de l’Ajuntament
    c.dels Rosers, 1
    T. 93 770 47 32
    educacio@abrera.cat

Tota la informació s’anirà publicant al Servei d’Educació d'aquesta pàgina web municipal (calendari del procés de preinscripció i matrícula, criteris de prioritat, documentació a presentar...), que podeu consultar fent clic aquí.

Entrevistes a Ràdio Abrera

També hem emés entrevistes amb les directores i famílies dels diferents centres a la nostra emissora municipal que podeu tornar a sentir i descarregar a la programació "A la carta" de l'emissora municipal a la web i l'app. A continuació us deixem els enllaços:

• Dijous 29 d'abril, a les 14.04h vam poder sentir l'entrevista amb l'Escola Bressol Municipal Món Petit que podeu tornar a sentir fent clic aquí.
  • Divendres 30 d'abril, a les 14.04h es va emetre l'entrevista amb la Llar d'Infants Quitxlla que podeu tornar a sentir fent clic aquí.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ