DILLUNS, 13/05/2024 | 03:16 h

Abrera Solidària suma! Una cinquantena de persones ja hi formen part. Tu també pots!

11/4/2020

Des de l'Ajuntament fem una crida a les veïnes i veïns que puguin donar suport a persones que necessiten ajuda en el marc de l’emergència sanitària actual. Si vols ser voluntari o voluntària, contacta amb nosaltres. I alhora, oferim ajuda a totes les persones que necessitin ajuda bàsica. Al voltant 50 persones ja formen part de la iniciativa. A Abrera som persones solidàries!
Més d'una trentena de persones es van oferir per la confecció de mascaretes destinades als serveis sanitaris i d'atenció a les persones. Fruït d'aquest treball solidari estem confeccionant un gran nombre de mascaretes i en breu arribarem a les 2.750 unitats.

Voluntaris i voluntàries de Protecció Civil d'Abrera porten el material per a la confecció de mascaretes, cedit per l'empresa Robin Hat de Rubí, als domicilis de les persones voluntàries, que compten amb un tutorial amb instruccions per a la confecció de les mascaretes. Des de l'Ajuntament d'Abrera hem volgut reforçar encara més aquest projecte cooperatiu i humanitari amb l'aportació de 1.000 euros per l'adquisició de material per a l'elaboració de futures mascaretes.

L'empresa abrerenca JP Selecta ens ha ofert el seu suport en aquesta iniciativa solidària i ha posat a la nostra disposició dues màquines amb tot el material necessari per esterilitzar, desinfectar i envasar les mascaretes de roba que els i les cosidores voluntàries estan realitzant. A més, aquesta setmana hem iniciat la confecció de mascaretes per a l'empresa SEAT.

13 persones voluntàries més es dediquen, entre una i tres vegades a la setmana, a fer compres, gestions i encàrrecs per a gent gran del municipi. Fins el divendres 9 d'abril s'han realitzat 68 accions per a 24 persones.

Des de l'Ajuntament donem les gràcies a totes i tots per la vostra gran ajuda!

Pots contactar amb Abrera solidària per telèfon i per email. Preneu nota!

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.