DIVENDRES, 19/04/2024 | 22:08 h

ACTUALITAT - NOTÍCIES

• Abrera, Olesa de Montserrat, Esparreguera, Collbató i El Bruc manifestem el nostre rebuig a la reforma de l'A-2 al Ministeri de Foment

28/11/2018

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i els alcaldes d'Esparreguera, Eduard Rivas; Collbató, Miquel Solà, El Bruc, Enric Canela, i el regidor d'Obres d'Olesa de Montserrat, Miquel Riera, s'han reunit aquest dimarts amb el secretari general d’Infraestructures, Javier Izquierdo, a la seu del Ministeri de Foment per manifestar l'oposició dels municipis a l'avantprojecte de reforma de l'A-2.

No

• Millorem la xarxa de subministrament d’aigua a l’avinguda de la Generalitat

27/11/2018

Amb l’objectiu de millorar la xarxa de subministrament d’aigua del nostre municipi, EL DIJOUS 29 DE NOVEMBRE començaran les obres de substitució de la canonada d’aigua potable ubicada a l’avinguda de la Generalitat, al tram de vorera que hi ha entre els números imparells 15 i 29.

No

• Gran èxit de participació i de públic al XV Festival Contra el Càncer!

27/11/2018

L'Auditori del Centre Polivalent es va omplir de gom a gom en una nova edició del Festival contra el Càncer, que es va celebrar el dissabte 24 de novembre. Des de l’Ajuntament vam col•laborar un any més en l’organització de l'esdeveniment, organitzat per l’AECC Junta local d’Abrera i que va comptar amb el suport d'establiments del nostre municipi.

No

• Els veïns i veïnes d'Abrera ja hem decidit els projectes guanyadors dels Pressupostos Participatius 2018

27/11/2018

Ja tenim les propostes guanyadores dels Pressupostos Participatius 2018, després del període de votacions. La millora del pati de l'Escola Francesc Platón i Sartí (proposta número 5) ha estat la iniciativa més votada, amb 328 vots. La participació en aquest primer procés participatiu ha estat molt per sobre de la mitja dels processos realitzats en altres municipis.

No

• Vine al taller participatiu 'Ajuda'ns a dissenyar el nou espai del Casal Social de Can Vilalba'

26/11/2018

Des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem un taller participatiu que tindrà lloc, el divendres 30 de novembre, al Casal Social de Can Vilalba (Av. Circumval·lació, 3 ) a les 17.30 hores on treballarem amb associacions i veïns i veïnes com serà la reforma i millora del casal social d'aquest barri del nostre municipi.

No

• A Abrera posem el focus contra la violència de gènere!

23/11/2018

Un nombrós grup de veïns i veïnes del nostre municipi han participat en l’elaboració de diversos vídeos que hem realitzat des de l’Ajuntament per manifestar que a Abrera diem NO a la violència. Aquesta setmana commemorem el Dia Internacional contra la Violència de Gènere, que se celebra el diumenge 25 de novembre.

No

• Abrera arriba als 50 establiments col•laboradors amb el Voluntariat per la llengua

23/11/2018

Més de 50 establiments d’Abrera s’han adherit al Voluntariat per la llengua (VxL) des que s’ha començat a implantar el programa en el nostre municipi a principis d’octubre d’enguany. La participació en el programa, impulsat per l’Oficina Local de Català d’Abrera, del Consorci per a la Normalització Lingüística, ha superat amb escreix les previsions i s'espera que augmenti els propers mesos.

No

• Ets resident estranger i vols votar a les eleccions municipals 2019? Consulta la nostra secció de tràmits

22/11/2018

El 26 de maig de 2019 es celebraran eleccions municipals i al Parlament Europeu. En aquestes podran participar ciutadans i ciutadanes de la Unió Europea residents a l'Estat Espanyol. En el cas de les Eleccions Municipals també ho podran fer les persones procedents de països que hagin signat amb Espanya un acord de reciprocitat de vot.

No

• Il·luminem Abrera de color lila per dir Prou a la violència de gènere!

21/11/2018

La façana de l’Ajuntament i la rotonda d’entrada del barri del Rebato s'il·luminen de color lila fins el diumenge 25 de novembre, Dia Internacional contra la Violència de Gènere, per dir NO a la violència de gènere. Un any més, l'Ajuntament d'Abrera i entitats del municipi organitzem diverses activitats. Us hi esperem!

No

• Vine al taller participatiu ‘Dissenyem el nou parc annex a l'Escola Josefina Ibáñez’

20/11/2018

Des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem un taller participatiu que tindrà lloc, aquest dimecres 21 de novembre, a l'Escola Josefina Ibáñez, a les 17 hores on treballarem amb associacions i veïns i veïnes com serà el nou parc que s’ubicarà en el terreny que hi ha entre l’Escola Josefina Ibáñez i el club de petanca, al carrer Esparreguera del nostre municipi.

No

• El poeta abrerenc José Luis García Herrera guanya el 16è premi Francesc Martí i Queixalós

20/11/2018

Amb l'obra 'El caminant i la pàtria', el poeta i veí d'Abrera, José Luis García Herrera, ha estat el guanyador del 16è premi de poesia catalana Francesc Martí i Queixalós, organitzat pel Centre d'Amics de Reu. El nostre veí va recollir el guardó el divendres 16 de novembre a la seu de l'entitat organitzadora.

No

• Continuem treballant en la millora de diversos parcs d’Abrera

19/11/2018

L'ús continuat de les zones de joc, les inclemències del temps i a vegades el vandalisme provoquen el deteriorament dels parcs i espais de joc infantil. Des de l’Ajuntament d’Abrera promovem l’esbarjo a l’aire lliure en unes instal•lacions còmodes, segures i afables amb el nostre entorn.