DIVENDRES, 19/04/2024 | 20:19 h
  • Iniciem el Concurs Súper Devorallibres!
  • iniciem el Concurs Súper Devorallibres!

• L'alumnat abrerenc visita la Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera
  • Biblioteca Josep Roca i Bros

Atenció! Aquest mes de gener des de la Biblioteca Josep Roca i Bros iniciem el Concurs Súper Devorallibres!

També hem ampliat els horaris de la nostra biblioteca. Hem Iniciat l'any oferint més servei

5/1/2022

Amb el nou any, des de la Biblioteca Josep Roca i Bros (Federico Garcia Lorca, 17. Casa de Cultura) iniciem l'activitat de promoció de la lectura destinada al públic infantil, de 1r a 6è de primària, més emblemàtica de la nostra biblioteca: el Concurs Súper Devorallibres. Aquesta activitat és la 8a edició del concurs que anys enrere es deia Súper Lector, però ens hem adaptat al llenguatge inclusiu i ha passat a dir-se Súper Devorallibres.

Recordem que del dilluns 3 de gener hem ampliat l'horari de la nostra biblioteca Així, hem iniciat l'any oferit més servei als nostres veïns i veïnes de totes les edats, fomentant la lectura i amb diverses activitats i propostes culturals per als/les més petits/tes de la casa i per al públic adult. Feliç any nou i bones lectures!

Inscripcions obertes per participar en el concurs!

A banda del canvi del nom, hem actualitzatvla dinàmica del concurs per a nens i nenes i fer-lo encara més divertit. Us ho expliquem seguidament!

• Inscripcions obertes fins al dilluns 31 de gener inclòs.
  • Donarem una targeta amb les dades de l'infant i on marcarem les lectures que va fent (també ho apuntarem a la graella de la Sala Infantil)
  • En total s'han de fer 6 lectures de documents de la biblioteca
  • Canvi! Aquest any es pot llegir qualsevol llibre: de ficció, de coneixements, còmic, revistes, poesia.
    • Es pot triar els llibres o es pot provar sort tirant el dau i que ell triï pel nen o nena la lectura. Més informació fent clic aquí.
    • Donarem una fitxa per omplir i fer un dibuixet, un petit resum, escriure un final alternatiu o explicar el què s'ha après.
  • Finalitzades les 6 lectures, l'infant ja serà un/a Súper Devorallibres! i rebrà un tiquet per poder participar en l'activitat de cloenda del concurs.
  • Premiarem els millors dibuixos i escrits de cada franja d'edat. L'esforç té recompensa!

Per a més informació, podeu consultar les bases del Concurs Súper Devorallibres fent clic aquí.

Més servei de dilluns a dissabte

Des del dilluns 3 de gener, a la Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera hem ampliat els horaris. Preneu nota!

• Dilluns de 15.30 h a 20.30 h
  • Dimarts de 10 h a 13.30 h i de 15.30 h a 20.30 h
  • Dimecres de 15.30 h a 20.30 h
  • Dijous de 10 h a 13.30 h i de 15.30 h a 20.30 h
  • Divendres de 15.30 h a 20.30 h
  • Dissabtes matí de 10 a 13.30 h

Activitats amb inscripció prèvia

A causa de la situació sanitària actual i per acomplir amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19, les activitats que es duen a terme a la Biblioteca Josep Roca i Bros tenen places limitades i cal inscripció prèvia. Tot així, també es pot fer la inscripció presencialment el mateix dia de l'activitat, abans del seu inici, sempre que l'aforament ho permeti.

Ben aviat anunciarem les activitats programades pel mes de gener. Per  a puntar-vos i demanar més informació podeu adreçar-vos directament a la Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera (c. de Federico García Lorca, 17) en l'horari següent: tardes de dilluns a divendres de 16 h a 20.30 h i matins de dimarts, dijous i dissabtes de 10 a 13.30 h. O a través dels següents canals:

• Per correu electrònic: biblio@abrera.cat
  • Per telèfon: 93 770 08 81
  • Per les xarxes socials de la biblioteca i l'Ajuntament

"Escolta la biblioteca!" a Ràdio Abrera

Des de la Biblioteca Josep Roca i Bros volem apropar totes les nostres novetats, els nostres serveis i les activitats que organitzem al llarg de l'any a tothom! Per això us oferim l'espai de col·laboració amb l'emissora municipal Ràdio Abrera.

Sota el títol "Escolta la biblioteca!", dos cops al mes us oferirem un petit tastet de les novetats literàries, cinematogràfiques i musicals que vagin arribant al nostre fons documental. També en fem difusió d'aquelles iniciatives i projectes que engegem des de la Biblioteca. Podeu escoltar tots els programes fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Escolta la biblioteca! A Ràdio Abrera!

Gaudiu de les propostes literàries i activitats de la Biblioteca Josep Roca i Bros!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ