DIJOUS, 28/03/2024 | 11:01 h
  • Diada de Sant Jordi 2021
  • Sant Jordi 2021. Activitat infantil. Sant Jordi Cantat

+ 2

• Presentació del llibre "El pinzell de les ànimes callades" de l'autor José Luis Garcia Herrera a la Biblioteca Josep Roca i Bros
  • Diada de Sant Jordi

A Abrera gaudirem de Sant Jordi amb diverses propostes culturals per a totes les edats!

21/4/2021

Enguany, la situació sanitària ens permet celebrar la Festivitat de Sant Jordi amb diverses activitats presencials amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19. Avui dilluns obrim les inscripcions telemàtiques del Conte Contes “Sant Jordi cantat", que tindrà lloc a la Biblioteca Josep Roca i Bros el divendres 23 d'abril a la tarda. Preneu nota!

Dijous 22 d'abril. Presentació del llibre “El pinzell de les ànimes callades” de José Luis Garcia Herrera

A partir de les 19 h, l'autor abrerenc José Luis Garcia Herrera presentarà a la Biblioteca Josep Roca i Bros (Federico Garcia Lorca, 17) el seu llibre “El pinzell de les ànimes callades”, acompanyat del pianista Luis Alberto Frontado. L'aforament serà limitat i caldrà inscripció prèvia, que podreu realitzar contactant amb la Biblioteca.
Més informació i inscripcions al T. 93 770 08 81, al mail biblio@abrera.cat i a la mateixa biblioteca. Horari: Tardes de dilluns a divendres de 16 h a 20.30 h. Matins de dimarts, dijous i dissabte de 10 h a 13.30 h.

Divendres 23 d'abril. Diada de Sant Jordi

Conta contes

A les 17.30h, la Biblioteca Josep Roca i Bros (Casa de Cultura, Federico Garcia Lorca, 17) acollirà la representació del Conte contes “Sant Jordi cantat" a càrrec de la companyia la Maleta de Lili. L'aforament a aquesta activitat serà limitat i des de l'Ajuntament d'Abrera garantim l'acompliment de totes les mesures higiènic-sanitàries necessàries per a gaudir d'aquesta proposta en família amb totes les garanties de prevenció i contenció de la Covid-19.

• Podeu fer la vostra inscripció per assistir al conte contes “Sant Jordi cantat" des del dilluns 12 d’abril a les 12 h fent clic aquí.

Famílies, recordeu que a l'hora de fer les inscripcions telemàtiques, cal tenir en compte:

• Es podran inscriure a l’espectacle un màxim de 6 persones. Reserveu entrades per cada persona adulta i infants que assistiran a l’espectacle (un seient per cadascú/una).
  • Espectacle serà amb entrada esglaonada en les següents franges horàries: 17.00 h, 17.10 h, i 17.20 h.

Si teniu cap dubte o incidència a l'hora de fer la reserva d'entrades gratuïtes, podeu adreçar-vos per mail a actespublics@abrera.cat indicant el vostre D.N.I., nom i cognoms, telèfon de contacte i les reserves que es volen realitzar.

A l'entrada del recinte, caldrà presentar l'entrada en format digital o en paper mitjançant un codi QR que haureu rebut adjunt al correu. En tot moment, serà obligatori l'ús de mascareta, l'ús de gel hidroalcohòlic, i s'haurà de respectar la distància de seguretat entre persones.

Exposició sobre la llengenda de Sant Jordi

A les 18.00h, també  la Biblioteca Josep Roca i Bros, concretament al vestíbul, tindrà lloc la presentació de l’exposició d'una retoscòpia de la llegenda de Sant Jordi. Els treballs són dels i les joves participants del Taller de Manga i Còmic, del servei de Joventut. L’aforament també serà limitat i en aquest cas, cal realitzar inscripció prèvia enviant un email a l’adreça joventut@abrera.cat.

Presentació i entrega de premis a la Sala Municipal

A les 19:00h, la Sala Municipal (ps. de telefònica, s/n) acollirà presentacions, entregues de premis i actuacions musicals. L'aforament serà limitat i des de l'Ajuntament d'Abrera garantim l'acompliment de totes les mesures higiènic-sanitàries necessàries per a gaudir d'aquesta proposta cultural amb totes les garanties de prevenció i contenció de la Covid-19.

L'entrada serà esgraonada
a les 18.30 h, 18.40 i 18.50 h. Les activitats seran les següents:

• Presentació del còmic de memòria oral "Quan érem petits", amb els autors Roger Roca i Cristina Bueno.
  • Entrega del premi de Relats feministes "Àmfora"
  • Entrega del lot del sorteig dels préstecs de la Biblioteca Josep Roca i Bros
  • Presentació de la convocatòria 2021 del concurs de relats "Imagina Abrera"
  • Actuació musical i literària del grup local Versikàlia
  • Actuació musical de l'Escola Municipal de Música d'Abrera

Dissabte 24 d'abril. Sant Jordi a Ràdio Abrera

L'endemà del Dia de Sant Jordi, el dissabte 24 d'abril, l'emissora municipal Ràdio Abrera oferirà el programa especial "Reviu la Diada de Sant Jordi 2021 a Ràdio Abrera" a les 12.04 h del migdia. Podreu seguir-lo al 107.9 de la FM i a radioabrera.cat.

Concurs del comerç d'Abrera "Comparteix el teu desig"

Escriu un missatge en qualsevol punt de llibre que trobareu en els comerços d'Abrera. Tots els missatges seran exposats, i un jurat escollirà el missatge guanyador. Podreu guanyar un lot de productes dels comerços d'Abrera.

A l'abril, gaudim de Sant Jordi a Abrera!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ