DISSABTE, 27/07/2024 | 17:45 h

INSCRIPCIÓ CE I EE 2022: INFORMACIÓ

Servei de menjador i acollides. Casal d'Estiu i l'Escola Esportiva 2022

Pel que fa al Servei de menjador, acollides i permanències del Casal d'Estiu 2022 i de l'Escola Esportiva 2022 els gestionaran des de l’AMPA de l'Escola Francesc Platón i Sartí i les inscripcions s'obriran durant el mes de juny. A continuació, trobareu tota la informació d'aquests serveis (preus, dates d'inscripció, menú, etc) de forma detallada.

Casal d'Estiu 2022

Famílies! Des de l'Ajuntament d'Abrera un any més oferim els serveis municipals de Casal d'Estiu i l'Escola Esportiva. Un any més, des del consistori subvencionarem gran part del cost dels casals per facilitar l'accés a aquest servei i facilitar la conciliació familiar i laboral de les famílies abrerenques durant les vacances escolars.

• Quan tindrà lloc el Casal d'Estiu?
    El Casal d'Estiu es realitzarà del dilluns 4 al divendres 29 de juliol de 2022 ambdós dies inclosos, en horari de 09.00 h a 13.00 h a l’escola Francesc Platón i Sartí.

• En què consisteix?
    El nostre Casal d'Estiu és una proposta d’activitats lúdiques, educatives i esportives per a infants de 4 a 12 anys adaptades als diferents grups d’edats (nens i nenes nascuts entre els anys 2010 i 2018.

• Trobareu tota la informació del Casal d'Estiu 2022 fent clic aquí.

Entrades i sortides. Casal d'Estiu 2022

Per a més informació i/o dubtes, truqueu  al T. 93 770 51 00 en horari de dilluns a divendres de 7 h a 22 h. Dissabtes de 9 h a 20 h i diumenges de 10 h a 14 h. També podeu contactar amb nosaltres enviant un mail a l'adreça cam@abrera.cat.

Escola Esportiva 2022

• Quins són els objectius de l'Escola Esportiva d'Estiu?
    Afavorir el desenvolupament dels infants mitjançant el moviment: d’una banda, potenciar les habilitats físiques; de l'altra, fomentar la sociabilitat i els hàbits que els preparin per a la vida adulta. Augmentar el coneixement del seu cos, les seves possibilitats i limitacions; conèixer les normes i regles d'esports poc coneguts i descobrir altres indrets i activitats.

La seva durada és del dilluns 4 al divendres 29 de juliol de 2022 de dilluns a divendres de 09.00 a 13.00 hores.

• Mitjançant què?
    Mitjançant el joc, mitjà fonamental per a l'educació integral que utilitza l’espontaneïtat dels nens/es per jugar. L'activitat física recreativa és un dels millors recursos didàctics que combinen els components d'esforç, sociabilitat, creativitat, desenvolupament cognitiu, imaginació, autonomia moral i que, sense voler, produeix educació. Una educació sense lligams que no exigeix exàmens ni angoixes, que es transmet per la pròpia motivació, la qual, potser per això, sol ser més eficaç que cap altra.

A Abrera, els nostres infants gaudeixen de l'estiu!