DIVENDRES, 29/03/2024 | 11:44 h

INSCRIPCIÓ CASAL DE SETEMBRE 2021: FORMULARI

Empleneu les dades d'aquest formulari per realitzar la inscripció.

Per a infants nascuts entre l'any 2009 i 2017, empadronats, escolaritzats o amb familiars a Abrera.

El Casal d'Estiu de setembre es realitzarà del dimecres 1 de setembre al divendres 10 de setembre de 2021 sempre i quan hi hagi una inscripció mínima de 20 infants.

Preu: 34,96 €

La data límit per a la realització de la inscripció és el diumenge 25 de juliol, inclòs.

• DADES DE L'INFANT

• DADES DELS PARES, MARES I/O TUTORS/ES/RESPONSABLES per contactar en horari del Casal d’Estiu:

• DADES BANCÀRIES

• Mitjançant la firma d'aquesta ordre de domiciliació, la persona deutora autoritza a la part creditora a enviar instruccions a l'entitat de la persona deutora per fer càrrecs al seu compte i a l'entitat per efectuar els càrrecs en el seu compte seguint les instruccions de la part creditora. Com a part dels seus drets, la persona deutora està legitimada al reemborsament per la seva entitat en els termes i condicions del contracte subscrit amb la mateixa. La sol·licitud de reemborsament haurà d'efectuar-se dins de les vuit setmanes que segueixen a la data del càrrec en compte. Pot obtenir informació addicional sobre els seus drets en la seva entitat financera.
  • * Si esteu donats d’alta a qualsevol servei del Servei d’Esports que comporti càrrecs a través domiciliació, el número de compte al qual es farà el càrrec de l’import del Casal de Setembre serà el mateix en què es domicilien els altres pagaments.
  • El preu per cada inscripció és de: 34,96 €. El càrrec es farà efectiu a partir del dijous 16 de setembre i les famílies que per alguna raó justificada, i amb informe favorable del departament corresponent, decideixin donar de baixa els seus fills/es podran recuperar la totalitat de la inscripció si ho comuniquen abans del divendres 27 d'agost a través de la seu electrónica de l'Ajuntament d'Abrera o través dels mails cam@abrera.cat o infancia@abrera.cat
  • AUTORITZACIÓ (per emplenar els pares, mares, tutors/es o responsables)

• com a responsable legal de l'infant inscrit, autoritzo que assisteixi a totes les activitats que organitzi l’equip tècnic del Casal de Setembre. Igualment dono el consentiment i delego, a tots els efectes, per actuar en cas d’urgència en la meva absència. També certifico que totes les dades que consten en aquesta inscripció són certes i autoritzo a que em realitzin el càrrec corresponent a l’import del Casal de Setembre.
  • Drets d’Imatge: Autoritzo a l'Ajuntament d'Abrera a captar imatges del meu/va fill/a, reproduir-les, publicar-les i que pugui aparèixer en fotografies, vídeos i web per a la seva difusió pública, sempre dins de l’activitat del Casal de Setembre 2021.
  • Autoritzo *

• FITXA DE SALUT

• DADES D’IDENTIFICACIÓ DE L'INFANT
  • Pateix hemorràgies nasals? *

• Es cansa molt aviat a les excursions? *

• Es mareja amb facilitat? *

• Es posa malalt/a sovint? *

• Pren algun medicament habitualment? *

• És al·lèrgic/a? *

• Pateix enuresi? (incontinència urinària) *

• Té alguna dificultat intel·lectual, d’aprenentatge i/o motriu? *

• AUTORITZACIÓ PER MARXAR SOL/A I/O AMB UNA ALTRA PERSONA

• L'escrit següent és un comunicat per anunciar la seva intenció de recollir diàriament el seu fill/a quan finalitzi l'activitat de Casal de Setembre 2021 o, per contra, d'autoritzar que ell/a mateix/a es desplaci per compte propi fins al seu domicili.
    Empleni l'escrit següent i assenyali l'opció desitjada, per tal que la seva decisió tingui els efectes oportuns.
  • , faig saber que
  • DONO EL MEU CONSENTIMENT per tal de que vagi pel seu compte al seu domicili *

• Dades de les persones responsables que recolliran l'infant

• Declaració Responsable del Casal

• El pare, mare, tutor/a o responsable, que autoritza la inscripció de l’infant del Casal de Setembre 2021, confirma i declara responsablement allò recollit en el document adjunt sobre la Declaració responsable per a les famílies amb nens i/o nenes que realitzen inscripció al Casal de Setembre 2021.
  • Documentació que cal adjuntar si l'infant no ha assistit al Casal d'Estiu 2021 del mes de juliol. En el cas d'haver assistit a l'Escola Esportiva d'Estiu cal aportar la documentació.

• El Casal de Setembre es realitzarà des del dimecres 1 al divendres 10 de setembre, en horari de dilluns a divendres de 09.00 h a 13.00 h. El preu serà de 34,96 € i estarà adreçat a infants nascuts entre 2009 i 2017. El casal es durà a terme a l'Escola Ernest Lluch (ps. de l'Estació, 14).
  • D’acord amb l’article 5 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, les dades facilitades seran utilitzades exclusivament amb la finalitat de formalitzar les sol·licituds d’inscripció de l’escola esportiva i casal d’estiu i no es preveu la seva cessió a tercers llevat d’obligació legal. El responsable de les mateixes és l’Ajuntament d’Abrera: Plaça de la Constitució número 1, 08630 – informació@abrera.cat.

Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat de les vostres dades, i la limitació o oposició al seu tractament, així com els altres drets que corresponguin a través de la seu electrònica de l’Ajuntament https://ajuntamentabrera.eadministracio.cat.

•  He llegit i accepto la política de protecció de dades
  • * Camps obligatoris