L'entitat Bram de Foc celebra 45 anys amb una gran jornada festiva i dos correfocs el proper dissabte 16 de maig
7/5/2026
L’entitat Bram de Foc d'Abrera commemorarà el seu 45è aniversari el pròxim dissabte 16 de maig amb una jornada plena d’activitats obertes a tota la ciutadania, que culminarà amb dos correfocs pels carrers del nostre municipi. Participeu-hi!
La Colla de Diables Bram de Foc celebra el seu 45è aniversari amb una gran jornada festiva el dissabte 16 de maig, amb activitats pensades per a tots els públics. L’entitat destaca l’orgull de formar part de la vida cultural del poble durant tants anys i afronta el futur amb ganes de continuar creixent.
La jornada inclourà activitats participatives a la tarda i dos correfocs, infantil i adult, pels carrers del municipi. A més, serà una oportunitat perquè la ciutadania conegui de prop la colla, provi l’experiència de fer de diable i s’animi a formar-ne part.

Queralt Sáez, membre de la Colla de Diables Bram de Foc d'Abrera
“Per a nosaltres ens fa estar molt orgullosos i orgulloses de formar part d’una entitat que al poble li ha donat suport durant tants anys, tants com 45 anys. I la veritat és que això el que ens porta són ganes de seguir treballant perquè duri 45 anys més.”
"Des de la Colla de Diables Bram de Foc convidem tothom a sumar-se a la celebració del 16 de maig, ja sigui participant en els correfocs o acostant-se a descobrir de prop la cultura del foc. Serà una jornada oberta, festiva i participativa, pensada perquè tothom se senti part d’aquesta celebració. Us hi esperem!".
Una jornada festiva per a tothom!
La celebració arrencarà a les 17 h a la plaça de Rafael Casanova amb un taller de pirotècnia, una proposta participativa on els i les assistents podran fer proves per descobrir com és ser diable. Durant l’activitat es realitzaran demostracions de pirotècnia de baixa intensitat al centre de la plaça.
- A les 19 h començarà el Correfoc Infantil, pensat perquè els més petits i petites també siguin protagonistes de la festa. El recorregut passarà pel passeig de l’Església, la rambla del Torrentet i el carrer dels Rosers.
- La jornada culminarà a les 22.30 h amb el tradicional Correfoc Adult, que recorrerà la plaça de Rafael Casanova, el carrer de Josep Tarradelles, el passeig de l’Església, la rambla del Torrentet i el carrer dels Rosers, omplint els carrers de foc i cultura popular.

Una colla amb història
La colla, nascuda l’any 1981 i vinculada a l’esplai i a la promoció de la cultura popular, ha evolucionat des de figures com el drac Climent fins a esdevenir una colla consolidada de correfocs amb un estil més tradicional.
Amb aquesta jornada especial, Bram de Foc vol celebrar 45 anys mantenint viva la tradició del foc i convidar tota la població a formar part d’una festa que promet ser memorable!

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
- Web abrera.cat
- Instagram i Tik Tok @abrerainfo i X @abrerainforma
- Youtube Ajuntament d'Abrera
- Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
- Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.












ABRERA INFO
BIBLIOTECA
RÀDIO ABRERA
AGENDA D\'ACTIVITATS