DIJOUS, 18/04/2024 | 17:25 h
  • Abrera és solidària! Continuem confeccionant mascaretes higièniques i rebem noves donacions

+ 11

• Voluntaris i voluntàries de Protecció Civil, Abrera Solidària i les agents cíviques reparteixen mascaretes higièniques als usuaris/es del transport públic
  • Abrera Soliària. Desinfecció de mascaretes
  • Donem 340 mascaretes, roba de protecció homologada i tests ràpids de detecció de COVID-19 a la residència Canigó del nostre municipi
  • Donem 340 mascaretes a la residència Canigó del nostre municipi
  • Més de 30 voluntàries i voluntaris de l'Abrera solidària confeccionen mascaretes de roba per serveis sanitaris i d'atenció a les persones

8/5/2020

La confecció de mascaretes, una de les iniciatives de l'Abrera Solidària, està sent tot un èxit! Més d'una trentena de persones han col·laborat en la confecció de mascaretes per la prevenció i contenció del coronavirus des de l'inici de la pandèmia. Ja s'han confeccionat 4.000 mascaretes per l'empresa del Baix Nord, SEAT, i es faran 2.000 més. També s'han cosit 2.000 mascaretes amb la roba cedida per la companyia de Rubí, Robin Hat, i és previst fer-ne 2.000 més. Aquestes mascaretes estan destinades als serveis sanitaris i d'atenció a les persones, així com als treballadors i treballadores de comerços del nostre municipi.

Voluntaris i voluntàries de Protecció Civil d'Abrera porten el material per a la confecció de mascaretes als domicilis de les persones voluntàries, que compten amb un tutorial amb instruccions per a la confecció de les mascaretes. Des de l'Ajuntament d'Abrera hem volgut reforçar encara més aquest projecte cooperatiu i humanitari amb l'aportació de 1.000 euros per l'adquisició de material per a l'elaboració de futures mascaretes.

L'empresa abrerenca JP Selecta ens ha ofert el seu suport en aquesta iniciativa solidària i ha posat a la nostra disposició dues màquines amb tot el material necessari per esterilitzar, desinfectar i envasar les mascaretes de roba que els i les cosidores voluntàries estan realitzant.

A més, la Comunitat Islàmica d'Abrera ha cedit a l'Abrera Solidària 500 mascaretes per a infants. Des de l'Ajuntament d'Abrera donem les gràcies a totes les empreses, entitats i persones que col·laboren amb l'Abrera Solidària.

Igualment, destaquem la feina dels voluntaris i voluntàries que es dediquen, entre una i tres vegades a la setmana, a fer compres, gestions i encàrrecs per a gent gran del municipi. Des de l'Ajuntament fem una crida a les veïnes i veïns que puguin donar suport a persones que necessiten ajuda en el marc de l’emergència sanitària actual. Si vols ser voluntari o voluntària, contacta amb nosaltres. I alhora, oferim ajuda a totes les persones que necessitin ajuda bàsica.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma