DIJOUS, 28/03/2024 | 22:20 h

El divendres 15 de maig reobrirem els tres cementiris del nostre municipi a les visites

13/5/2020

Des de l'Ajuntament d'Abrera reobrirem, a partir del divendres 15 de maig, els tres cementiris municipals per tal que les veïnes i els veïns del nostre municipi puguin visitar-los per vetllar els seus difunts. Demanem mantenir les distàncies de seguretat i seguir les normes higièniques i sanitàries per la prevenció i contenció del coronavirus.

Així, recordem els horaris d’obertura al públic dels tres cementiris municipals d’Abrera que, a partir del proper divendres 15 de maig, tornaran a estar vigents en aquests equipaments:

• Cementiri vell
    Hivern (d’octubre a maig): de 8 h a 18 h
  • Cementiri nou
    Hivern (d’octubre a maig) de 8 h a 18 h
  • Cementiri de Santa Maria de Vilalba
    Horaris:
    Dimecres, caps de setmana i dies festius
    Hivern (d’octubre a maig): de 8 h a 18 h
    Estiu (de juny a setembre): de 8 h a 21 h

Recomanacions per accedir als cementiris abrerencs

Per accedir-hi a aquests equipaments municipals els veïns i les veïnes d’Abrera hauran de seguir les següents recomanacions:

• L’accés al recinte s'ha de fer de forma individual o per grup de persones que convisquin en el mateix habitatge
  • S'ha de respectar en tot moment una distància mínima d'entre 1 i 2 m amb altres persones
  • No es podrà fer servir el bany, que restarà tancat
  • No es podrà fer servir ni la font ni els seients per evitar possibles punts de contagi de coronavirus
  • Recomanem l’ús de mascareta i guants
  • Cal tapar-se la boca i el nas amb mocadors d’un sol ús o amb la cara interna del colze en el moment de tossir o esternudar
  • Preguem fer un ús correcte de les papereres i contenidors, siguem cívics!

Consulteu totes les informacions referents a la crisi sanitària de la Covid-19 a Abrera fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ