DIVENDRES, 19/04/2024 | 13:15 h

Èxit de participació a les activitats de la Festa Major de Santa Maria de Vilalba!

30/7/2019

Els veïns i veïnes del nostre barri de Santa Maria de Vilalba han pogut gaudir, un any més, d'uns dies plens d'activitats en el marc de la seva Festa Major. Les celebracions van començar el dissabte 20 de juliol i es van tancar el passat diumenge 28. L'Associació de Veïnes i Veïns del barri han organitzat la festa amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera.

La primera activitat de la Festa Major de Santa Maria de Vilalba va tenir lloc el dissabte 20 de juliol amb el tradicional dinar de jubilats, que va comptar amb l'assistència del nostre alcalde, Jesús Naharro. Un any més, més de 50 d’avis i àvies dels barris de Vilalba van passar una bona estona al restaurant Casa Pedro de Les Carpes.

El dimecres 24 de juliol, a les 19.30 h, es va organitzar la 13a Caminada popular nocturna i l'endemà, el dijous 25 al vespre, va tenir lloc una Cercavila de Gegants i Capgrossos i a la nit, el veïnat va gaudir del Monòleg “Los Quillos”.

L’oferta d’activitats va continuar el divendres 26 de juliol a la tarda amb la instal·lació de l’Adrenalina Park, Jumping i Wipeout amb activitats d’aigua. També amb l’espectacle infantil amb “Fantasy Show Events Barcelona” i un refrigeri. Al vespre, vam gaudir d’Havaneres i rom cremat a la plaça de l’Església i, a la nit, del concert “Remember” i música amb DJ.

El dissabte 27 de juliol, des del migdia fins la tarda, la plaça de l'Església va acollir una activitat ben refrescant: l’Aigua Fest.  A la tarda es va diputar un partit de futbol de Velles Glòries Surocopa, i al Casal Social va tenir lloc el Ball de Jubilats amb coca i cava. La festa va continuar amb una exhibició i Masterclass de Zumba amb “Vive y Baila” i ja a la nit, va tenir lloc el Correfoc amb el grup ‘Bram de Foc Abrera’. El Ball de Nit i Disco Mòbil amb “Big Tour + Big Éxitos” va tancar la festa.

El diumenge 28 de juliol al matí, es va celebrar la missa de Festa Major. Seguidament, petits i grans van poder gaudir d'un Tobogan gegant al carrer Major amb una piscineta i d'una Festa de l'escuma. A la tarda es va fer la Cursa de llits infantil, i la 28a edició de la Cursa de Llits per a majors de 15 anys. Al vespre es va fer un sopar lliure a la pista i una sessió del Cicle de Cinema Jove al Carrer amb la projecció de "Señor dame paciencia".

Des de l'Associació de Veïns i Veïnes del barri de Santa Maria de Vilalba es valora positivament aquests dies de Festa Major ja que apunten que han tingut "bastant aforament de gent a totes les activitats que hem programat enguany en el marc de la nostra gran celebració tot i que per dissabte la predicció meteorològica apuntava que faria mal temps, la gent va col·laborar en totes i cadascuna de les activitats que vam preparar i per això volem agraïr a tothom le seva col·laboració i implicació en la festa". L'Associació també "agraeix a l'Ajuntament d'Abrera la confiança en nosaltres".

Festa Major del carrer de La Font

Les Festes Majors dels barris d’Abrera continuaran a finals del mes d'agost amb la del carrer de La Font, que se celebrarà del 31 d’agost a l’1 de setembre. Des de l’Associació de Veïns i Veïnes del barri ens informaran properament del programa d’activitats que es realitzaran.

Festa Major de La Florida

El barri de la Florida celebrarà la seva festa el divendres 20 de setembre amb activitats infantils, un sopar a la fresca, i música amb DJ, activitats organitzades per l'Associació de Veïns.

Les associacions de veïns, protagonistes

El regidor de Gent Gran, Cultura i Festes Popular, Francisco Sánchez, ha " Estamos viviendo las Festes Majors dels barris muy intensamente. Es una enorme satisfacción participar en todas. Las Asociaciones de Vecinos son los protagonistas de las Festes Majors de sus barrios. Organizan, ayudan y trabajan durante el año intensamente para tres días de fiesta. Desde el Ajuntament damos todo el apoyo que necesitan las asociaciones para que todas las actividades salgan bien. Damos apoyo logístico y todo tipo de ayuda para que las  vecinas y vecinos puedan disfrutar de les Festes Majors dels barris con toda tranquilidad. Invitamos a todas y todos a disfrutar de las fiestas". Podeu escoltar les declaracions del regidor a la part inferior d'aquesta pàgina.