DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:00 h

Ca n’Amat celebra la seva Festa Major amb gran èxit d'assitència

17/7/2019

Amb el mes de juliol arriben les festes majors dels barris d’Abrera. El cap de setmana passat, és a dir del divendres 12 al diumenge 14 de juliol, els veïns i veïnes de Ca n’Amat han celebrat la seva festa, amb tot un seguit d’activitats organitzades a la pista del Casal Social de Ca n'Amat.

El divendres 12 de juliol van programar una xocolatada a les cinc de la tarda, a dos quarts de sis es va fer una animació infantil amb "Jocs de masia", a les nou es va celebrar el sopar de l’entrepà seguit, a les onze, de ball amb l’orquestra Zafiro 3.

Pel dissabte 13 de juliol  de cinc a set de la tarda es van disputar torneigs de dominó i parxís, de set a vuit va actuar el grup de Sant Esteve Sesrovires "Salto a la Fama" amb una obra de teatre, des de dos quarts de set fins a dos quarts de dotze de la nit es va instal·lar un parc d'atraccions, a dos quarts de deu es va celebrar un sopar de germanor on hi va assistir el nostre alcalde, Jesús Naharro, la regidora d'Acció Social, Educació, Infància i Habitatge, Giulia Mirto i l'alcalde de Sant Esteve Sesrovires Enric Carbonell. A partir de dos quarts de dotze de la nit vam poder gaudir del ball amb l'Orquestra Solimar.

I el darrer dia de celebració, diumenge 14 de juliol, de dos quarts d'onze a dos quarts de dotze va tenir lloc un concurs de dibuix infantil, des de les onze i fins a dos quarts de dues es va poder gaudir de la festa de l'escuma i atraccions aquàtiques, a les vuit del vespre es va fer una masterclass de zumba a càrrec de l'entitat abrerenca "Vive y Baila", a les nou es va projectar una nova pel·lícula en el marc del cinema a la fresca amb "Un pliegue en el tiempo" i a les onze de la nit va tenir lloc el fi de festa de la Festa Major de Ca n'Amat.

Des de l’Associació de Veïns i Veïnes de Ca n’Amat 2001 han fet una valoració molt positiva sobre la "gran participació dels veïns del barri a la Festa Major de 2019. Les activitats destinades a totes les edats han agradat molt! Els membres de l’associació volem donar les gracies a tots els comerços i a l’Ajuntament que han volgut col·laborar i fer possible que les nostres festes cada vegada siguin millors".

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem col·laborat amb l’Associació de Veïns de Ca n’Amat en l’organització d’aquest esdeveniment. Agraïm a l'entitat la gran tasca realitzada.

Gràcies per una Festa Major de Ca n'Amat excepcional!