DIMARTS, 16/04/2024 | 17:16 h

Jornada artística i comunitària a l’Escola Josefina Ibáñez

21/5/2019

Veïns i veïnes del barri de Can Morral van participar el dissabte 18 de maig a la jornada artística i comunitària que va tenir lloc a l'Escola Josefina Ibáñez amb la pintada d’un mural, inflables, animació i una paellada popular.

El Servei de Mediació Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera va organitzar l'activitat juntament amb l’Associació de Veïns de Can Morral, l’Escola Josefina Ibáñez i l'AMPA del centre.

Veïns i veïnes de totes les edats van participar pintant un mural a la façana de l’Escola Josefina Ibáñez, i també hi va haver inflables infantils i música per amenitzar la jornada a càrrec de l‘Associació Juvenil Garsasound.  A partir de les 13.00 h, tots els assistents van poder gaudir d’una paellada popular gratuïta.

L'Ajuntament d'Abrera felicita l'Associació de Veïns de Can Morral, l’AMPA i l'equip docent i directiu de l'Escola Josefina Ibáñez i l'Associació Garsasound per la gran feina realitzada!