DIJOUS, 21/03/2019 | 04:59 h

INSCRIPCIÓ CAMINADA PRIMAVERA ABRERA - MONTSERRAT 2019

Si voleu participar a la caminada de primavera us podeu inscriure mitjançant el següent formulari.

Heu d'emplenar el formulari en Majúscules i sense accents, per a una millor gestió interna.

Nombre d'inscripcions disponibles: 1 de 500

• Sexe *
    Imports

•  He llegit i accepto la política de protecció de dades
  • * Camps obligatoris

ATENCIÓ:

En el control de sortida que es farà el dia de la Caminada, per recollir el dorsal que és personal i intransferible, serà obligatori presentar algun document que acrediti la identitat del participant.

Els menors de 18 anys hauran de presentar signat, abans del dia 9 d’abril, el document d'autorització per correu electrònic a l'adreça cam@ajuntamentabrera.cat o bé en persona directament al Centre Aquàtic Municipal - Passeig Estació, 24 bis - Abrera.

Si l’autorització no s’ha lliurat abans del dia 9 d’abril, per participar-hi, s’haurà de lliurar obligatòriament el mateix dia de la Caminada en el control de sortida.

Podeu descarregar el document d'autorització Aquí: Document d'Autorització

AVÍS LEGAL:

D’acord amb el que disposa l’article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades de caràcter personal s’incorporaran al fitxer Usuaris de Serveis Municipals, del que és responsable l’Ajuntament d’Abrera i seran objecte de tractament per gestionar els diferents serveis municipals de l’Ajuntament utilitzats pels usuaris, en l’àmbit de les seves funcions; no seran cedides a persones físiques i jurídiques públiques o privades sense el vostre consentiment o si no ho autoritza una llei.

Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició adreçant-vos al correu electrònic: informacio@ajuntamentabrera.cat o al correu postal: Oficina d’ Atenció al Ciutadà de l’ Ajuntament - Plaça Constitució número 1, 08630 Abrera.