DILLUNS, 14/10/2019 | 13:33 h

INSCRIPCIÓ CAMINADA PRIMAVERA ABRERA - MONTSERRAT 2019

Si voleu participar a la caminada de primavera us podeu inscriure mitjançant el següent formulari.

Heu d'emplenar el formulari en Majúscules i sense accents, per a una millor gestió interna.

Nombre d'inscripcions disponibles: 0 de 500

INSCRIPCIÓ TANCADA
S'ha arribat al màxim d'inscrits

AVÍS LEGAL

L'enviament des les dades introduïdes en aquest formulari per part de l'usuari, implicarà l'acceptació expressa i sense reserves de la política de protecció de dades personals que figura al peu d'aquesta pàgina. L'Ajuntament utilitzarà aquestes dades exclusivament per a la prestació del servei o gestió sol·licitada. En cap cas es cedirà o comunicarà a tercers les dades recollides sense consentiment de l'usuari, excepte quan siguin necessàries per a la prestació del servei sol·licitat o siguin requerides per les autoritats públiques competents, de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada moment.