Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Assistim a la presentació dels equips per la temporada 2023-2024 de l'Agrupació Esportiva Abrera. Enhorabona!

+ 22

ENTITATS/ESPORTS

23/10/2023

L'Agrupació Esportiva Abrera presenta els 24 equips de la temporada 2023-2024 i compta amb un total de 380 jugadors i jugadores

El Camp de Futbol Municipal d'Abrera va acollir, el divendres 6 d'octubre passat, la presentació de la temporada 2023-2024 de l'Agrupació Esportiva Abrera, a la qual van assistir l'alcalde, Jesús Naharro, el regidor d'Esports, Jordi Moreno i el cap del Servei d'Esports de l'Ajuntament d'Abrera, Quim Esteve. L'entitat va presentar els nous equips, un total de 24, amb un total de 380 jugadors i jugadores.

Educar, formar persones i esportistes

Entre els objectius, el club aposta per educar, formar persones i esportistes, i mantenir les categories que té en l'actualitat i, especialment en els equips de base. L'entitat compta amb 2 equips amateur a tercera catalana i quarta catalana; 3 juvenils a segona divisió; 2 cadets a segona divisió; 2 infantils masculins i 2 infantils femenins a segona divisió; 4 alevins (dos a segona i dos a tercera); 3 alevins a tercera divisió; 2 prebenjamins; 1 a lúdica infantil; 1 benjamí del Consell Escolar; 1 femení del Consell Escolar i 1 equip de promeses.

Homenatges en l'acte de presentació d'equips

Durant l'acte, l'entitat Agrupació Esportiva Abrera va homenatjar diversos jugadors que han finalitzat la seva etapa al Futbol Base i han passat a Amateurs: Gerard Sole Escriche, Marc Yebenes Jaimes, Adrián Foretes Gil, David Cabello Jurado i Javier Alejandro Sánchez Arce. Felicitats!

L'entitat també va homenatjar a Joaquim Esteve Bravo per la seva trajectòria com a cap del Servei d'Esports de l'Ajuntament d'Abrera. Com agraïment, se liva fer entrega de la samarreta del club número 12 i una figura de l'arbre de la vida en plata per la seva propera jubilació. Enhorabona!

Valoracions molt positives de la presentació dels equips de la temporada 2023-2024 de
l'A.E. Abrera

Jesús Naharro, alcalde d'Abrera

“Una presentación estupenda, presentamos los 24 equipos, las más de 380 jugadoras y jugadores que representarán a nuestro municipio y a la Agrupación Deportiva de Abrera. El club, el presidente, la junta directiva, sus coordinadores y los entrenadores y entrenadoras hoy han hecho un despliegue de presentación donde ponemos el punto de inicio oficial para empezar ya a trabajar, para representar a nuestro municipio, pero sobre todo los valores de esfuerzo y sacrificio. La A.E. Abrera lleva muchísimos años representándonos y trabajando de una forma constantetransmitiendo los valores del deporte, a nuestros hijos y nuestras hijas, así que hoy es un día de celebración en el cual, des de el Ayuntamiento queremos felicitar a toda la familia, a todo el club y todos sus jugadores y jugadoras".

Jordi Moreno, regidor d'Esports

“Como siempre es un placer venir a la inauguración de la temporada de la A.E. Abrera. Hemos podido comprobar que ha crecido la entidad de una forma abismal, han ampliado en 5 equipos, y sabemos que todavía hay muchos críos y crías de nuestro pueblo esperando que se abran nuevas listas para poder entrar a jugar aquí. Hay un grupo de 380 jugadores y jugadoras en la Agrupación Esportiva Abrera, que para lo que es la población de Abrera es algo ya un poco difícil de gestionar, pero el club está con muchísimas ganas de tirar todo esto adelante y des de el Ayuntamiento estamos para intentar ayudar en lo que podamos, los espacios son los que tenemos al menos de momento y aquí estaremos para lo que haga falta".

Alonso Blanco, president AE Abrera

“El inicio de temporada ha sido muy duro porque el manejar a 100 jugadores y jugadoras más, pasar de 260 a 380, y 5 equipos más... Con las instalaciones que tenemos, significa dividir el campo en muchos trozos, mirar los vestuarios que sean los suficientes... Además, el cambiar los equipos del Consell Escolar a federados ha supuesto la creación de 100 fichas nuevas, lo cual no ha sido fácil... Y a la hora de mover equipos, intercambiar jugadores con los criterios que llevan los coordinadores, a veces los padres creen otra cosa y genera algo de polémica... pero hemos intentado subsanar todo y  ya estamos en marcha, eso es lo importante, que todo el mundo haga deporte, que eso es lo que pretendemos".

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34