Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Lot de productes de Ràdio Abrera del Sorteig Festa Major 2021
  • Paraigües LGTBI inclòs al Lot de productes de Ràdio Abrera del Sorteig Festa Major 2021 02
  • Paraigües LGTBI inclòs al Lot de productes de Ràdio Abrera del Sorteig Festa Major 2021 01

+ 3

• Panell sort nadal 2017 formula mati
  • Ràdio Abrera contra LGTBIfòbia
  • entrevista radio

SORTEIG FESTA MAJOR

16/6/2021

Per Sant Pere, Festa a Abrera! I regals a Ràdio Abrera! Participa en el nostre sorteig de Festa Major i podràs guanyar un lot de regals!

La Festa Major d'Abrera tindrà lloc del divendres 25 al dimarts 29 de juny. I a Ràdio Abrera, volem celebrar-la amb totes i tots vosaltres! Per això dilluns 28 de juny sortejarem 5 lots de productes de l'emissora que inclouen:

• 1 Motxilla
  • 1 Tovallola de bany
  • 1 Pulsera intel·ligent
  • 1 Altaveu bluetooth
  • 1 Gorra
  • 2 Samarretes infantils
  • 1 Bolígraf
  • 1 Mini ràdio
  •  1 Penjol
  • 1 Mini joc de 3 en ratlla
  • 1 Tassa

Tot de Ràdio Abrera! I coincidint amb la celebració de la Festa Pride amb motiu del Dia Internacional per l’alliberament LGTBI, i gràcies a la col·laboració del Servei d'Igualtat de l'Ajuntament d'Abrera. el nostre lot també inclourà:

• 1 Paraigües amb els colors de la bandera irisada

Escolta la promo del Sorteig de Festa Major de Ràdio Abrera a la part inferior d'aquesta pàgina!

Voleu aconseguir un d'aquests lots de regals? Participar-hi és molt fàcil!

Només heu d'omplir el nostre formulari de contacte al qual pots accedir fent clic aquí, indicant a l'assumpte "Sorteig de Festa Major". Podràs participar fins a les 12.00 h del mateix dilluns 28 de juny, quan coneixerem en directe el nom de les cinc persones guanyadores al programa Fórmula Matí, amb Jordi Quintana.

La Festa Major, a Ràdio Abrera!

Des de Ràdio Abrera també ens sumem a les activitats programades amb motiu de la Festa Major d'Abrera 2021. A través del 107.9 de l'FM, a radioabrera.cat i a l'aplicació gratuïta de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils, podreu seguir en directe la retransmissió de diversos actes que us detallem a continuació:

Divendres 25 de juny

• A partir de les 11.00 h us oferirem en directe el programa especial  “Per Sant Pere, Festa a Abrera”,  al que presentarem el programa de la Festa Major i la mostra Calendari festiu de l’Abrera agrària” amb la participació de comerciants locals, productors agrícoles i ramaders, entitats locals, l’Alcalde d'Abrera i regidors i regidores de l'Ajuntament.
  • A les 19.00 h farem la retransmissió en directe de l'acte de Commemoració del 30è aniversari de la construcció de l’Ajuntament nou d'Abrera
  • A les 21.00 h emetrem el Pregó de la Festa Major d'Abrera 2021 a càrrec de l'Alcalde del municipi, Jesus Naharro.

Dissabte 26 de juny

• A partir de les 12.00 h us oferirem la retransmissió en directe del Porró electrònic des del Parc de l'Estació, amb l'actuació dels Dj's Sergio i Andreu Presas.

Dimarts 29 de juny

• A partir de les 12.00 h al canal de Youtube de l'Ajuntament d'Abrera podreu visitar virtualment els nostres estudis a través del vídeo "Portes obertes virtuals de Ràdio Abrera".

Tota la informació als mitjans de comunicació locals

Podeu consultar tota la informació referent a la Festa Major fent clic aquí. Del divendres 25 al dimarts 29 de juny a Ràdio Abrera us oferirem una programació especial amb motiu de la Festa Major 2021.

I com sempre, també podreu seguir tota l'actualitat al web municipal abrera.cat i a través de les xarxes socials de l'Ajuntament d'Abrera!

Des de Ràdio Abrera treballem i desitgem que aviat puguem retrobar-nos de manera presencial als nostres estudis.

Us desitgem a totes i tots una molt bona Festa Major! I recordeu: Per Sant Pere, Festa a Abrera! I regals a Ràdio Abrera!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34