Logotip Ràdio Abrera 107.9FM

• Cartell taller rap

ACCIÓ CULTURAL I CULTURA

27/3/2017

Oberta la inscripció de diversos concursos de rap, booktrailers i del cartell de la Festa Major d'enguany

L’Ajuntament d’Abrera ha obert la convocatòria per a diversos concursos. Dos s’adrecen a joves de 14 a 18 anys que poden crear un booktrailer o una peça de rap per després gravar una maqueta, i l’altre és el concurs de cartells de la Festa Major d’Abrera de 2017.

Concursos per a joves

La Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni de l’Ajuntament d’Abrera ha convocat dos concursos adreçats a joves d’entre 14 i 18 anys que visquin o estudiïn a Abrera relacionats amb el cinema i el hip hop.

El primer porta per títol “Llibre, càmera i acció” i es tracta que els joves triïn un llibre de la biblioteca Josep Roca i Bros, elaborin un guió per un trailer promocional del llibre i enregistrin un vídeo de dos minuts de durada. Hi haurà premis en metàl·lic de 100 euros per al millor booktrailer, i de 50 euros per al millor guió, el més creatiu i pel més votat pel públic.

Mentre que el segon concurs és l’”Abrera-Rap Hip Hop, al que els joves han d’escriure la lletra d’una cançó, composar la música i presentar una peça d’una durada màxima de quatre minuts. El guanyador gravarà la maqueta de la seva peça en un estudi profesional. A més, els dies 4 i 5 d’abril el músic Pau Llonch impartirà tallers de rap i hip hop a la Casa de Cultura. Per participar-hi al taller cal fer la inscripció abans del 31 de març a través de l'adreça de correu electrònic acciocultural@ajuntamentabrera.cat

Les bases i les inscripcions dels dos concursos per a joves es poden consultar i formalitzar a través de la pàgina web municipal ajuntamentabrera.cat (trobareu l’enllaç a baix d’aquesta pàgina) i també de forma presencial a la biblioteca Josep Roca i Bros. En ambóds casos, el termini s’allarga fins el 18 d’abril.

Cartell Festa Major 2017

D’altra banda, la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera ha convocat el concurs de cartells de la Festa Major de 2017. La convocatòria és oberta, tot i que s’adreça principalment a professionals del disseny, grafistes, dibuixants i estudiants d’art. La tècnica és lliure, hi haurà d’incloure el text Festa Major d’Abrera 2017, 29 i 30 de juny, 1 i 2 de juliol. S’haurà de presentar en format DIN A3 en suport dur acompanyada d’un sobre tancat amb les dades personals de l’autor, que podrà presentar un màxim de dues obres. El guanyador rebrà un premi de 300 euros. Els treballs s’han de presentar al Punt d’Informació Juvenil La Garsa de dilluns a divendres, de cinc de la tarda a vuit del vespre fins el 5 de maig. Podeu consultar les bases clicant aquí.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...