Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Menú presentat pel xef Albert Grau del restaurant Can Martinet d'Abrera

PROMOCIÓ ECONÒMICA I COMERÇ

6/3/2019

El restaurant Can Martinet d'Abrera participarà en 'El Març Gastronòmic' d'El Prat de Llobregat

Després d'obtenir el distintiu de 'El Producte Fresc del Parc Agrari del Baix Llobregat' i esdevenir un dels 53 establiments amb productes de l'horta de la comarca, el restaurant Can Martinet d'Abrera participarà aquest mes de març a la iniciativa 'El Març Gastronòmic' que se celebra a El Prat de Llobregat. Enguany se celebren les X Jornades Gastronòmiques del Pota Blava i la Carxofa Prat a càrrec de l’Associació de Gastronomia i Turisme (AGT) i l´Ajuntament de El Prat, que tornen a organitzar l’activitat i permet degustar menús elaborats amb els productes més emblemàtics del Parc Agrari.

Destacats restauradors de la comarca, com ara l'Albert Grau de Can Martinet, participen en la iniciativa i són coneixedors dels matisos que s'amaguen darrere d'aquests productes i els han sabut reconvertir en els protagonistes de les seves cartes.

Les Jornades Gastronòmiques, que tindran lloc del 7 de març al 14 d’abril, han assolit un nou rècord de ciutats participants. El Prat serà la capital de l’activitat amb 12 participants, que s’estendrà cap a 15 municipis del Baix Llobregat: Abrera, Begues, Castelldefels, Cervelló, Esparreguera, Gavà, La Palma de Cervelló, Martorell, Molins de Rei, Sant Boi de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Sant Vicenç dels Horts i Viladecans.

El restaurant Can Martinet, distintiu de 'El Producte Fresc' amb productes de l'horta de la comarca

El Consorci de Turisme i el Parc Agrari del Baix Llobregat han promogut un any més 'Els Sabors de l'Horta', incorporant 10 restaurants dels municipis de Castelldefels, El Prat de Llobregat, Esplugues de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Sant Feliu de Llobregat, i Sant Joan Despí, entre els quals hi va participar el restaurant abrerenc.

Els Sabors de l'Horta és la millor manera de descobrir la gastronomia de la nostra comarca. Al producte emblemàtic del Baix Llobregat, com és la Carxofa Prat, se sumen les cireres, els espàrrecs, les bledes, el bròcoli, calçots i una llarga llista de fruites i hortalisses que es cultiven als camps del Parc Agrari, a més del reconegut pollastre Raça Prat.

També ha obtingut el distintiu de 'El Producte Fresc del Parc Agrari del Baix Llobregat' i ha estat reconegut com un dels 53 establiments amb productes de l'horta de la comarca del Baix Llobregat.

Des de l'Ajuntament d'Abrera felicitem a tot l'equip del restaurant Can Martinet per la seva tasca i els animem a continuar portant els seus plats a tots els municipis de la comarca!

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...