Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda esports
  • Calendari partits Agrupació Esportiva Abrera - Cap de setmana dissabte 10 i diumenge 11 desembre 2022 - A Casa
  • Calendari partits Agrupació Esportiva Abrera - Cap de setmana dissabte 10 i diumenge 11 desembre 2022 - A Fora

• Abrera Gimnàstic Club (2)
  • Frontenis
  • El Club Escacs Abrera ha organitzat, un any més, el Torneig Infantil i Juvenil d'Escacs de Nadal
  • 5è Torneig Vila d'Abrera
  • Torneig Aleví-Benjamí Futbol 7 Vila d'Abrera
  • Futbol Sala
  • banner pilota futbol
  • Club Frontenis Abrera - Equip A i Equip B Temporada 2022-2023

AGENDA ESPORTIVA

9/12/2022

Consulteu les activitats i les competicions esportives del cap de setmana del dissabte 10 i diumenge 11 de desembre de les entitats abrerenques

A continuació podeu consultar els esdeveniments esportius i el calendari dels partits que han estat facilitats per les entitats esportives. Aquest cap de setmana del dissabte 10 i el diumenge 11 de desembre disputaran els seus partits i competicions l'Agrupació Esportiva Abrera, el Club Esportiu Futsal Abrera, el Club Bàsquet Abrera i el Club Frontenis Abrera. Donem suport als nostres equips!

Agrupació Esportiva Abrera

LOCAL

Calendari partits Agrupació Esportiva Abrera - Cap de setmana dissabte 10 i diumenge 11 desembre 2022 - A Casa.jpg

VISITANT

Calendari partits Agrupació Esportiva Abrera - Cap de setmana dissabte 10 i diumenge 11 desembre 2022 - A Fora.jpg

Podeu veure totes les fotografies de les competicions de l'Agrupació Espotiva Abrera al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí.

Club Frontenis Abrera

• Dissabte 10 de desembre a les 10:00 h Abrera A - Cerdanyola B (2a Divisió)
  • Dissabte 10 de desembre a les 11:00 h Abrera B - Cerdanyola C (1a Divisió)
  • Dissabte 10 de desembre a les 12:00 h Abrera C - Abrera D (1a Divisió)
  • Diumenge 11 de desembre a les 16.00 h Cerdanyola C - Abrera C (Ajornat de la setmana anterior)

Club Frontenis Abrera - Indepents Bac de Roda i Abrera.jpg

Quan als resultats del passat cap de setmana facilitats per l'entitat:
  • Dissabte 3 de desembre: Abrera A - Cerdanyola F (2a Divisió) - Victoria d'Abrera per 15-1 i 15-5
  • Diumenge 4 de desembre: Independents Bac de Roda - Abrera A. (2a Divisió) - Victòria d'Abrera per 13-15 i 13-15
  • Diumenge 4 de desembre: Abrera B - Abrera D (1a Divisió) - Ajornat per pluja
  • Diumenge 4 de desembre: Cerdanyola C - Abrera C - Ajornat per pluja.

Club Bàsquet Abrera

El Club Bàsquet Abrera organitza un curs de formació per augmentar el ritme d'atac i joc ràpid, que anirà a càrrec del exajudant de la selecció catalana cadet masculina, Adrián Murciano. tindrà lloc el dimecres 14 de desembre a les 19.15 h al Pavelló d'Esports Municipal. El preu del curs serà de 10€ amb certificat de dues hores del Bloc de Pràctiques.

Curs formatiu CBA 14.12.22

Podeu consultar tota l'actualtiat del Club Basquet Abrera al seu perfil d'Instagram fent clic aquí.

Club Esportiu Futsal Abrera

Podeu consultar el detall de tots els resultats i veure totes les fotografies de les competicions del Club Esportiu Futsal Abrera al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí

Club d'Atletisme d'Abrera

Podeu consultar tota la informació de l'entitat al perfil d’Instragram del Club d’Atletisme d’Abrera fent clic aquí.

Gaudim, un any més, de la Cursa Abrera Corre D9, una de les fites esportives més important del nostre calendari! Gràcies, Abrera!

Abrera Club Ciclista

Per estar informats de les activitats que realitza l'Abrera Club Ciclista podeu consultar el seu perfil d'Instagram fent clic aquí.

Abrera amb l'esport! Èxit de participació en la 2a Cursa Vila d'Abrera, organitzada per l'Abrera Club Ciclista

Abrera Gimnàstic Club

Podeu consultar el detall de tots els resultats, les informacions més destacades del club i veure totes les fotografies de les competicions de l'Abrera Gimnàstic Club al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí.

Abrera Gimnàstic Club (2).jpeg

Abrera, amb l'esport!  Donem suport a les nostres entitats esportives!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

Canals Comunicació Ajuntament faldó

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34