Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Activitats d'infància pel mes de setembre de 2019

INFÀNCIA

4/9/2019

El proper dissabte 7 de setembre es celebrarà la gran Festa de Fi d'Estiu d'Abrera amb activitats, animació i escuma

Al setembre es reprèn l'agenda d’activitats després de l’estiu. El dissabte 7 de setembre des de l'Ajuntament d'Abrera s'ha organitzat una gran Festa d’Acomiadament d’Estiu de 12 h a 14 h a la plaça de Pau Casals. L'activitat comptarà amb un karaoke familiar, una festa de l'escuma i animacions a càrrec de Big Tour. És una activitat adreçada als i les infants i les seves famílies. Es recomana portar roba de bany.

D'altra banda, aquesta setmana s'ha engegat el Casal d’Estiu que es realitzarà del dilluns 2 de setembre al dimarts 10 de setembre, ambdós dies inclosos, en horari de 9 h a 13 h a l’Escola Francesc Platón i Sartí.

Més activitats

Parlant de les activitats mensuals que s'organitzen al municipi, els dimecres 18 i 25 de setembre s'organitza el Taller de Postpart d’11 h a 13 h i els dijous 29 i 26 de setembre s'oferirà el Taller d’Educació Maternal en el mateix horari, adreçat a dones a partir 6 mesos de gestió i dones en postpart. Ambdues propostes es realitzaran al Casal d’Avis. Es recomana la visita prèvia amb la llevadora abans d’iniciar ambdós tallers.

D’altra banda, els divendres 13, 20 i 27 de setembre es reprendran els tallers de BHealthy Postpart de 10.30 h a 11.30 h i de BHealthy Embaràs d’11.30 h a 12.30 h. Ambdues propostes s’organitzen a la Sala 2 del Centre Polivalent (plaça del Rebato, 1). I els mateixos dies es farà un Taller Dinàmic de Música i Ritme en Família de 17.30 h a 18.30 h a la Sala d’Estudis del Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1). En aquest taller es coneixeran ritmes i músiques de diferents indrets del món: llatins, africans, d'Amèrica del nord. És una activitat dirigida a infants a partir de 8 anys i les seves famílies.

Xerrada mensual

Un cop al mes s'organitza la xerrada “Com podem consolidar la vida familiar i laboral?” que en aquesta ocasió serà el dimecres 18 de setembre de 18 h a 19.30 h a la Sala d’Estudis del Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1). La xerrada tracta de donar una sèrie de pautes i consells per tenir cura de la vida familiar i laboral. Es valorarà les agendes sobre el temps lliure, la presència familiar i la vida laboral i si això correspon amb el que sentim fer realment. Anirà a càrrec de la coach infantil i familiar Meritxell Palou.

Inscripcions

Per a realitzar les activitats cal inscripció prèvia. Es poden realitzar de dilluns a divendres al matí, de 10 h a 14 h i les tardes de dimecres, de 16 h a 18 h, al Centre Polivalent (pl. del Rebato,1), per telèfon trucant al 93 770 43 34 o a través de l'adreça de correu electrònic del Departament d'Infància (fent clic aquí). Per formalitzar les inscripcions dels tallers de Postpart i d’Educació Maternal les persones interessades s’han d’inscriure a través del CAP.

Totes les activitats són gratuïtes.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...