Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Casal d'Estiu 2019 a Sant Hilari

INFÀNCIA/ESPORTS

26/7/2019

Prop de 700 infants han posat avui punt i final al Casal d’Estiu i l'Escola Esportiva d'Estiu organitzats per l'Ajuntament durant el juliol

Aquest divendres 26 de juliol han finalitzat el Casal d'Estiu i l'EScola Esportiva d'Estiu 2019 organitzats per l'Ajuntament d'Abrera. Pel que fa al Casal d’Estiu 2019, que s’ha dut a terme de l’1 de juliol al 26 de juliol en horari de 09.00 h a 13.00 h, a l’Escola Francesc Platón Sartí amb una assistència de 263 infants. I també ha finalitzat l'Escola Esportiva d'Abrera, amb 423 nens i nenes.

En l’últim dia de Casal d’Estiu, s'ha convidat les famílies dels infants per poder veure una exhibició de ball ambientada en la ciència-ficció que han preparat els infants conjuntament amb els i les monitores durant el llarg del Casal. També s'ha pogut veure un recull de fotografies de totes les activitats que s’han fet durant aquest mes de juliol, i per finalitzar, els infants van gaudir d’una gran festa d’escuma amb música.

L'Escola Esportiva també ha finalitzat les seves activitats amb jocs d'aigua. Enguany, s'han ofert activitats recreatives refrescants, a la Piscina Municipal d'Estiu i al Centre Aquàtic Municipal; i fora de l'aigua, al Pavelló Poliesportiu Municipal, a l'Escola Ernest Lluch, a l'Escola Josefina Ibáñez, al Gimnàs Municipal, als parcs, parcs infantils i altres indrets a l'aire lliure a Abrera. D'altra banda, com en edicions anteriors, des de l'Escola Esportiva d'Estiu s'han dut a terme diferents sortides, per tal de donar a conèixer altres municipis i instal·lacions, com a les Coves del Salnitre a Collbató, el Castell de Gelida, o el Parc d'atraccions Sportcenter Land a Terrassa, entre d'altres.

Casal d'Estiu de setembre

L'Ajuntament d'Abrera oferirà a les famílies el Casal d'Estiu al mes de setembre. que es realitzarà del dilluns 2 de setembre al dimarts 10 de setembre, ambdós dies inclosos, en horari de 09.00 h a 13.00 h a l’Escola Francesc Platón Sartí (Salvador Espriu, 3).

El període d’inscripció del Casal de setembre ha finalitzat, però en cas d’informació o dubtes podeu contactar amb nosaltres enviant un email a infancia@ajuntamentabrera.cat o trucant al telèfon 93 770 43 34. Properament us oferirem la programació i organització del servei.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...