DIMARTS, 16/04/2024 | 09:41 h

Crear i Compartir - Showcase amb Iria Llena y De Los Jardines

Dijous 21 de març de 2024

De 12.30 h a 14.00 h

Lloc: Local Encuentro (c. de Casamada, 12)

Showcase amb Iria Llena y De Los Jardines

Íria Llena

Ballarina que comunica amb el cos més enllà de les paraules, que comparteix un espectacle on inclou la llengua de signes.

De los Jardines

Una proposta diferent que uneix el so de la guitarra amb el del vent de la trompeta amb un estil aflamencat únic.

Sonder Produccions i l’Associació Crear i Compartir ens hem unit per crear una mostra d’artistes emergents al municipi d’Abrera. Productores i gestores culturals amb la missió de crear espais per a que les artistes mostrin el seu talent, acompanyant-les en el seu creixement i professionalització.

Showcase* és un cicle d’espectacles en el que gaudirem d’una quinzena artistes de teatre, dansa i música presentant els seus nous projectes davant del públic per primera vegada. Un espai de trobada, d’innovació i de descobriment de noves promeses del món de l’espectacle.

L’objectiu del projecte és crear espais per a que els i les artistes mostrin el seu talent, acompanyant-les en el seu creixement i professionalització. Així, els programadors teatrals de Catalunya i els productors privats podran conèixer en primera persona aquests joves talents i oferir-los projectes professionals.

L’entrada és lliure amb Taquilla Inversa.

ORGANITZA: Crear Compartir

CREAR Y COMPARTIR CARTELL SHOWCASE.jpg