DIMECRES, 17/07/2024 | 13:35 h
  • Cartell programació XVI Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2024
14 Abril

XXVI Concurs de Teatre d'Abrera: 'Dotze sense pietat', a càrrec del Grup de Teatre Associació Cultural Recreativa de Fals

Diumenge 14 d'abril de 2024

Diumenge 14 d'abril, a les 18 h a la Sala Municipal (c. de Casamada, 12), el Grup de Teatre Associació Cultural Recreativa (Fals) protagonitzarà la sisena representació del 26è Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera, amb l'obra 'Dotze sense pietat', una creació pròpia de la companyia.

Sinopsi: "Dotze persones d'un jurat popular. Hi veurem en elles una diversitat de pensament, condicions laborals, càrrega de prejudicis establerts, estatus social, i tot un ventall obert de diferenciació humana. Els cal entrar en una sala de judici per decidir la culpabilitat o no d'un noi de divuit anys, acusat de matar el seu pare...”.

• Podeu adquirir la vostra entrada fent clic aquí o presencialment abans de l'inici de la representació (només pagament amb targeta de crèdit).

Dotze sense pietat - Grup de Teatre Associació Cultural Recreativa de Fals.jpeg

Cartell programació XVI Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2024.jpg